آموزش از راه دور راهکار مناسب برای دانش آموزانی است که علاقه مند به ادامۀ تحصیل هستند ولی به دلایلی قادر به حضور در مدرسه نمی باشند. از این رو برخی از مؤسسات دولتی و غیر دولتی اقدام به ارائه خدمات آموزش از راه دور نموده اند. بدین ترتیب والدین می توانند متناسب با موقعیتی که از آن برخوردار هستند، از این فرصت جهت ادامۀ تحصیل فرزندان خود استفاده کنند و نگران عقب ماندن آنها از تحصیلات عالیه نباشند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها از جمله پیشگامان در حوزۀ تدریس و آموزش از راه دور در سطح کشور می باشد. این مجموعه با فراهم نمودن بستر و زیرسازی لازم، قادر به برگزاری کلاس های آنلاین با استفاده از تجربیات معلمان حرفه ای و مجرب می باشد.

اهمیت ارائه خدمات آموزش از راه دور

با توجه به مطالبی که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، ارائه خدمات آموزش از راه دور می تواند تأثیرات قابل توجهی بر رشد تحصیلی افراد در جامعه خواهد داشت. با گسترش فضای اینترنت در سطح جهان، در حال حاضر عموم مردم در اقصی نقاط کشور می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند و از این بستر مجازی جهت دریافت خدمات آموزش از راه دور در دوره های متوسطه و آکادمیک دانشگاهی استفاده نمایند. در واقع به طور کلی نیازمند به خط اینترنت و دستگاه دیجیتالی همچون کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی هوشمند دارند. بدین وسیله بتوانند از این بستر پهناور به بهترین شکل جهت ارتقاء سطح علمی خود استفاده نمایند.

امروزه آموزش مجازی یا همان ثبت نام آموزش از راه دور موجب شده تا خیلی از افراد از این امکانات پیشرفته جهت ارتقاء سطح علمی و گذراندن مدارجات علمی بهره گیرند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به دانش آموزانی که متأسفانه برای آنها مقدور نیست که در مدارس حضور پیدا کنند، توانسته اند با ارائه خدمات آموزش از راه دور، امکان ادامۀ تحصیل را با پرداخت حداقل شهریه، به بهترین شکل برای آنان فراهم نمایند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 792
نمایش همه
علاقه مندی ها ()