دستکش کار نقش بسزایی بر نحوۀ عملکرد افراد حین انجام کار دارد. متناسب با مشاغل مختلف، نیاز به تهیۀ دستکش ایمنی مناسب است و مانع از آسیب رساندن به دستان شخص می گردد. نکات متعددی در حوزۀ خرید دستکش کار وجود دارد، که ما به دلایلی تنها به برخی از موارد مهم کاربرد آنها خواهیم پرداخت. فروش دستکش کار بر اساس جنس و سایز صورت می گیرد. بنابراین متناسب با نوع مشاغل مختلف، می توانید دستکش کار استاندارد با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه رادین ایمن از جمله مجموعه های معتبر در عرصۀ پخش تجهیزات ایمنی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. امکان خرید انواع دستکش کار را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم نموده است.

فاکتورهای مهم خرید دستکش کار

نکات ریز متعددی در حوزۀ خرید دستکش کار استاندارد وجود دارد. به دلیل گستردگی مبحث، در ادامۀ مقاله تنها به برخی از موارد مهم و کاربردی آن خواهیم پرداخت. جنس و سایز دستکش و نوع کاربری شما سه پارامتر مهم هستند که هنگام تهیۀ دستکش ایمنی باید مد نظر قرار گرفته شوند.

امروزه متناسب با مشاغل مختلف همچون صنعت ساختمان سازی، آتش نشانی، جوشکاری، کار با مواد شیمیایی، پالایشگاه های نفت و گاز، حوزۀ پزشکی، تکنسین های حوزۀ برق و ... نیاز به خرید دستکش کار مناسب است. به عنوان مثال متناسب با حرفۀ جوشکاری، نیاز به خرید دستکش کار نسوز است که مقاومت بالایی در برابر حرارت زیاد داشته باشند. این در حالی است که جهت تأمین دستکش های حوزۀ پزشکی می توان از دستکش یکبار مصرف و دستکش لاتکس استفاده نمود. البته باغبان می تواند از دستکش پارچه ای و برزنتی به عنوان دستکش کار استفاده کند چون ضد ضربه و مقاوم در برابر نفوذ خار به دستان فرد می شود.

به طور کلی جهت راهنمای در خصوص نحوۀ خرید دستکش کار استاندارد مانند خرید دستکش چرمی ، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مشورت نمائید.

رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 599
نمایش همه
علاقه مندی ها ()