کفش کار یکی دیگر از تجهیزات ایمنی است که کاربرد آنها را می توانید در صنایع مختلف مشاهده نمائید. فاکتورهای متعددی بر روی انتخاب و خرید کفش کار تأثیرگذار می باشد و نقش بسزایی بر روی عملکرد آنها خواهد داشت. جهت تولید کفش کار از مواد مختلفی استفاده می شود که می تواند سطح استحکام کفش را در برابر ضربه بیشتر نماید. به طور کلی کفش از اجزای مختلفی تشکیل شده است که می توان به رویه، زیره، کفی، پنجه و پشتی آن اشاره نمود. از این رو هنگام تولید کفش ایمنی، مجموعه های تولید کننده، تلاش می کنند از مواد مختلف جهت ساخت کفش کار استاندارد تهیه نمایند. در ادامۀ مبحث بیشتر به معرفی انواع کفش کار خواهیم پرداخت.

موارد کاربرد کفش کار

نکات متعددی در حوزۀ تولید کفش ایمنی وجود دارد. در برخی از مشاغل امکان سقوط اشیاء سنگین بر روی پا وجود دارد. علاوه بر آنکه احتمال برق گرفتگی، سوختگی و برخورد با مواد شوینده اسیدی و غیره وجود داشته باشد. بدین ترتیب نیاز به خرید کفش کار استاندارد و مناسب است. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ایمنی فعالیت خود را آغاز نموده است. جهت خرید انواع کفش کار مانند خرید کفش عایق برق و جوشکاری ، دستکش کار، کلاه ایمنی و ... می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن این مجموعه به صورت آنلاین تهیه نمائید.

معمولاً جنس اجزای تشکیل دهندۀ کفش کار متفاوت از کفش های معمولی ساخته می شود. اینجا به برخی از ویژگی های آنها خواهیم پرداخت. زیرۀ کفش کار از جنس پلی یورتان به صورت تزریق مستقیم ساخته می شود تا استحکام بالایی در برابر مواد روغنی، اسیدی، انتقال شوک الکتریکی، ضد لغزش و انتقال حرارت بالا و غیره را داشته باشد. از جنس چرم طبیعی و یا مصنوعی با ضخامت حداقل 2.2 میل برای ساخت رویۀ کفش ایمنی استفاده می شود و عموماً جهت ساخت سر پنجۀ کفش کار از فولاد استفاده می شود.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()