کفش ایمنی از دیگر تجهیزات ایمنی کار موجود در بازار به شمار می رود. پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شود و نیاز به مراقبت زیادی دارد. محیط های کاری مختلف جهت جلوگیری از آسیب هایی که ممکن است به پا وارد شود، اقدام به خرید کفش ایمنی می نمایند. به طور کلی بر اساس استانداردهای HSE، مشاغل پر خطر باید متناسب با نوع خطرات احتمالی که فرد را تهدید می کند، اقدام به خرید کفش ایمنی مناسب برای کارگران خود نماید. به طور کلی شرط اول هر کار، تهیۀ تجهیزات ایمنی مناسب برای افراد می باشد، تا فرد با آسودگی خاطر بتواند فعالیت کاری خود را بدون هیچ نگرانی انجام دهد.

فروشگاه رادین ایمن دارای سابقۀ فعالیت طولانی در زمینۀ فروش لوازم و تجهیزات ایمنی از جمله انواع کفش ایمنی، دستکش کار، کلاه ایمنی، شیلد صورت و غیره با برند و مدل های رایج در بازار می باشند.

نکات مهم خرید کفش ایمنی و کاربرد آن

پیش از انجام کار، کارگران باید کفش ایمنی مناسب بپوشند و بدین وسیله از ورود ضربه به پاهای خود جلوگیری کنند. به طور کلی انتخاب کفش مناسب و استاندارد به میزان قابل توجهی می تواند از آسیب دیدگی انگشتان و قسمت های دیگر پا جلوگیری کند.

نکات ریزی که در رابطه با خرید کفش ایمنی استاندارد وجود دارد، داشتن وزن سبک، انعطاف بالا، عایق رطوبت و دمای بالا و غیره می باشد.

کفش به طور کلی متشکل از قسمت های مختلف همچون زیره کفش، رویه کفش، سر پنجه کفش و پشتی کفش می باشد. جنس متریالی که در ساخت هر کدام از قسمت های مختلف کفش ایمنی مورد استفاده قرار گرفته است، تأثیر مستقیم بر حفاظت و ایمنی پا از خطرات و آسیب های احتمالی خواهد داشت.

جهت سفارش اینترنتی خرید دستکش ایمنی و کفش ایمنی با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()