طرح توجیهی گزارشی است که در راستای راه اندازی یک کسب و کار جدید گردآوری می شود. در مقالات متعددی به اهداف نگارش طرح توجیهی اشاره نمودیم، تا به میزان اهمیت این موضوع پی ببرید. نکات متعددی در حوزۀ بازگشایی یک حرفه در سطح بازار وجود دارد. افراد متعددی متناسب با سرمایه و تخصصی که از آن برخوردار هستند، علاقه مند به سرمایه گذاری می باشند. در صورت عدم آگاهی از نحوۀ سرمایه گذاری و اینکه بازار به چه نوع خدمات و محصولاتی نیاز دارد، می تواند باعث ورشکستگی کسب و کار تازه تأسیس شما گردد. بنابراین گزارش طرح توجیهی راهکار مناسبی جهت پیشگیری از این اتفاق می باشد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا دارای سابقه ای طولانی در حوزۀ نوشتن طرح توجیهی و همچنین مشاورۀ تخصصی به سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل می باشد.

با استفاده از طرح توجیهی می توان تهدید های پیش رو را مدیریت کرد و تمامی مشکلات و مسائلی که در طی اجرای پروژه وجود خواهد داشت را به خوبی برطرف نمود. با استفاده از طرح توجیهی می توان سرمایه گذار جذب نمود و تسهیلات لازم را از بانک‌ ها دریافت کرد که یکی از ویژگی‌ های بسیار خوبه این گزارش می باشد.

تسهیلاتی که توسط بانک‌ ها و صندوق ها ارائه می شود با توجه به وسعت پروژه و نوع فعالیت بوده و به همین جهت موسساتی که طرح توجیهی را ارائه می دهند با توجه به این اطلاعات هزینه های مختلفی را برای خدمات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پرواربندی گوساله در نظر می گیرند. شرکت مطصا از معتبرترین و با تجربه ترین مراکز ارائه دهنده طرح توجیهی با هزینه بسیار مناسب می باشد که انواع طرح توجیهی را به شما ارائه خواهد داد ، برای مشاهده انواع طرح توجیهی به سایت گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا مراجعه کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()