طرح توجیهی از دیگر اقدامات ضروری است که پیش از راه اندازی یک حرفه در صنایع مختلف باید گرد آوری شود. تهیۀ گزارش طرح توجیهی نیازمند به رعایت اصول نگارش، انسجام بندی مطالب و همچنین رعایت مراحل تخصصی طرح متناسب با مشاغل مختلف می باشد. به طور کلی و جامع، جهت نگارش طرح توجیهی تخصصی نیاز به تهیۀ لیستی از اسناد و مدارک مورد نیاز جهت راه اندازی یک کسب و کار می باشد. تا کنون مقاله های زیادی در خصوص نحوۀ نوشتن طرح توجیهی تهیه و تنظیم شده است، که می توانید به مجموعه های معتبر که در حوزۀ مشاوره و برنامه ریزی مالی و اقتصادی فعالیت می کنند، تماس برقرار کنید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا نیز به عنوان یکی از مجموعه های مجری در حوزۀ تجزیه و تحلیل بازار و تهیۀ گزارشات طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف می باشد. تیم کاری مطصا متشکل از افراد متخصص و تحصیلکرده در حوزه های اقتصادی، مدیریت مالی، مدیریت بیزینس و غیره می باشد، که قادر به مشاورۀ تخصصی به مشتریان در خصوص نحوۀ برنامه ریزی و اجرای یک پروژه هستند.

مسائل ضروری تهیۀ طرح توجیهی

جهت نوشتن طرح توجیهی نیاز به ارزیابی بازار، تعیین تجهیزات مورد نیاز، نوع وسایل نقلیه، میزان سرمایۀ اولیه، مدت زمان اتمام پروژه، تعداد نفرات و نیروی انسانی مورد نیاز، تعیین دستمزد کارگران و پرسنل کار، تعیین مساحت و محل پیاده سازی پروژه، نیازسنجی بازار نسبت به نوع محصول و یا خدمات جدید و ... می باشد. گرد آوری چنین مطالبی نیاز به تهیۀ مدارک رسمی و حقیقی دارد که بتوان به آنها استناد نمود. در واقع جهت تهیۀ یک گزارش توجیهی باید تمام عدله های لازم در خصوص میزان موفقیت و شکست یک پروژه مورد بررسی دقیق قرار گرفته شده و جمع آوری گردد.

اگر نیازمند به کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ گرد آوری طرح توجیهی مانند طرح توجیهی سنگبری دارید، می توانید با مشاوران فعال گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()