اتوبوس دربستی راهکار مناسبی است که مجموعه های مختلف می توانند از این امکانات جهت جابجایی گروهی افراد استفاده نمایند. با استفاده از این نوع وسیلۀ نقلیه می توان در مدت زمان کوتاهی تردد درون شهری و برون شهری داشته باشند. اتوبوس های درون شهری به عنوان یکی از محبوب بترین خودروهایی است که جهت حمل و نقل افراد به صورت گروهی مورد استفاده قرار گرفته می شود. مراکز واحد گشت تلاش می کنند با تهیۀ ناوگان اتوبوس با برندهای معتبر، بتوانند امکان ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی را برای همشهریان خود فراهم سازند.

واحد گشت تهران از جمله شرکت های واحد گشت در سطح تهران می باشد. این مجموعه توانسته اند در دسته بندی های مختلف همچون اتوبوس های vip، اتوبوس سوپر کلاسیک تک صندلی، اتوبوس جفت صندلی و اتوبوس شهری، امکان کرایه اتوبوس دربستی را برای عموم افراد فراهم نمایند.

اجاره اتوبوس دربستی با تعرفه مشخص

امروزه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می توانند متناسب با نیاز مجموعۀ خود به وسیلۀ نقلیه، می توانید از طریق   واحد گشت ، اقدام به اجارۀ انواع اتوبوس دربستی نمائید. بدین ترتیب بتوانید سرویس مورد نیاز کارکنان، دانش آموزان، دانشجویان و غیره مهیا سازید.

هنگام اجاره اتوبوس دربستی بین شهری، توجه به ظرفیت صندلی های اتوبوس، امکانات اتوبوس، مسافت مبدأ تا مقصد مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند. برخی از افراد جهت تهیۀ وسلیۀ ایاب و ذهاب میهمانان خود جهت حضور یافتن به مراسم خاکسپاری در بهشت زهرا اقدام به کرایه اتوبوس دربستی vip می نمایند.

تهیۀ اتوبوس دربستی همراه با رانندۀ مجرب به افراد کمک می کند که بتوانند سفری ایمن و آرامش بخشی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایند.

در صورت نیاز به اجارۀ اتوبوس دربستی با خودروهای لوکس و با کیفیت و قیمت مناسب می توانید با دفتر واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()