زغال سکه ای از جمله زغال های رایج در بازار به شمار می رود. در حال حاضر در سطح بازار امکان خرید زغال لیمو سکه ای برای عموم افراد فراهم می باشد. از جمله مصارف عمدۀ این نوع زغال برای قلیان می باشد چون نحوۀ استفاده از آن راحت می باشد. فروش زغال سکه ای در بسته بندی و برندهای مختلف صورت می گیرد. بنابراین افرادی که قصد تهیۀ زغال مورد نیاز مصارف خود را دارند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، مناسب ترین نوع زغال را تهیه نمایند. معمولاً زغال سکه ای به صورت پک نایلونی و یا کارتنی عرضه می شوند.

سالار سوز جنوب از جمله عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ تأمین و پخش زغال در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. در این مجموعۀ معتبر، شاهد فروش زغال سکه ای از تنه درختان مرکب مخصوصاً لیمو می باشیم.

موارد کاربرد زغال سکه ای

کاربرد عمدۀ زغال سکه ای برای مصارف قلیان می باشد چون قرار دادن آن بر روی ظرف قلیان راحت می باشد و از انسجام بالایی برخوردار است. از مهمترین ویژگی های ذغال سکه ای می توان به عدم تولید بوی نامطبوع، گاز سمی و دود اشاره نمود. روش تولید زغال های سکه ای متفاوت از زغال های معمولی می باشد، تا استحکام بالایی داشته باشد و در عین داشتن ماندگاری بالا، حرارت بالای خود را حفظ می کند.

قیمت زغال سکه ای به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به کیفیت آن، ابعاد سکه، برند تولید کننده و نوع زغال اشاره نمود. به طور کلی قیمت ذغال سکه ای در ایران متفاوت تعیین می گردد و عموم افراد می توانند متناسب با کیفیت زغال ها، مناسب ترین زغال لیمو سکه ای را با قیمت ارزان و ماندگاری بالا تهیه نمایند.  

برای سفارش خرید زغال چینی و ذغال سکه ای می توانید با دفتر فروش سالار سوز جنوب ارتباط برقرار کنید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()