پاکت جاروبرقی محل ذخیره سازی آشغال هایی است که جاروبرقی به داخل خود مکش می کند. به طور کلی فروش پاکت جاروبرقی در دو دسته بندی صورت می گیرد که می توان پاکت جاروبرقی دائمی و باکت موقت اشاره نمود. در گذشته سیستم طراحی و ساخت جاروهای برقی به نحوی بود که مجهز به پاکت های دائمی و قابل شستشو بودند ولی با گذشت زمان تکنولوژی ساخت دستگاه های جاروبرقی ارتقاء پیدا کرده است که شاهد تجهیز نمودن آنها به  پاکت جاروبرقی موقت می باشیم.

فروشگاه همتا از جمله فروشندگان پاکت های جاروبرقی است که جهت توسعۀ خدمات دهی مجموعۀ خود، امکان خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی را برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

فروشنده پاکت جاروبرقی

با توجه به تنوع برند جاروبرقی در سطح بازار، تولید کنندگان کیسه های جاروبرقی تلاش نمودند متناسب با مشخصه های پاکت های اورجینال، اقدام به تولید و عرضۀ انواع پاکت جاروبرقی های برند ال جی، زیمنس کینگ، رونتا، پاناسونیک، جنرال، تیوا، مولینکس، پاسا و غیر نموده اند.

پاکت جاروبرقی به عنوان یکی از اجزای اصلی این دستگاه محسوب می شود. نوع پاکت جاروبرقی بر روی کیفیت مکش جاروبرقی تأثیرگذار می باشد. در واقع محل قرارگیری پاکت جاروبرقی با فیلتر از قسمت موتور جدا می شود. بنابراین جنس پاکت های جاروبرقی باید به نحوی باشد که مانع از خروج ذرات ریز گرد و خاک از آن گردد. نفوذ گرد و غبار از کیسۀ جاروبرقی به داخل محفظۀ موتور، باعث فشار مضاعف به سیستم موتور دستگاه می شود.

هنگام خرید پاکت جاروبرقی مانند خرید کیسه جاروبرقی رونتا باید کیفیت جاروبرقی را در نظر داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی سلامت جاروبرقی خواهد داشت.

اگر به دنبال پاکت جاروبرقی برند خاصی می باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید. پس از بررسی تماس مشخصات فنی محصولات، می توانید کیسۀ جاروبرقی مورد نظر خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()