آموزش مجازی در کنار خدمات آموزش حضوری است که در سطح جهانی به دانش آموزان و دانشجویان ارائه داده می شود. موارد متعددی وجود دارد که باعث گردیده تا سیستم آموزش مجازی در سطح بین المللی توسط مجموعه های آموزش و پرورش به عموم دانش آموختگان ارائه گردد. در حال حاضر محصلین می توانند با بهره مندی از سیستم فضای آموزش مجازی برای ادامه مقطع تحصیلی خود استفاده نمایند. دهه های اخیر با عنوان عصر ارتباطات شناخته می شود و گروه های مختلف در حوزۀ آموزش و پرورش، فرهنگی، ارتباطات اجتماعی و غیره تلاش می کنند از تکنولوژی روز دنیا جهت بهبود و توسعۀ خدمات خود بهره مند گردند. توسعۀ بستر اینترنت در سطح جهانی، عاملی شد تا از طریق  آموزش مجازی امکان ارتباط غیر حضوری و آنلاین بوجود آید و بدین وسیله شاهد ارائه خدمات آموزش مجازی در سرتاسر جهان باشیم.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ ثبت نام و برگزاری کلاس های مجازی در دورۀ تحصیلی متوسطه می باشد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر آموزشی این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

چند نکتۀ کاربردی در حوزۀ خدمات آموزش مجازی

به طور کلی راه اندازی سیستم آموزش از راه دور یک سری مزایا و معایب دارد. بدیهی است با توسعۀ روابط اجتماعی غیر حضوری در سطح بین المللی با قوی تر شدن بستر اینترنت، امروزه خیلی از افراد می توانند از این بستر به بهترین شکل برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده نمایند.

راه اندازی سیستم مدیریت آموزش مجازی موجب صرفه جویی مالی و زمانی می شود. به عبارتی دانش آموزانی که در مناطق دور زندگی می کنند و متأسفانه برای رفته به مدارس و دانشگاه نیاز به پیمودن مسیر طولانی و یا وسیله نقلیۀ مناسب دارند، استفاده از خدمات آموزش مجازی می تواند بهترین فرصت برای آنان به شمار رود.

جهت ثبت نام در دوره های آموزش مجازی در مقطع مشخص، می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس بگیرید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()