تحقیقات متعددی نشان داده است که تهیۀ کفش ایمنی پیش از انجام کار لازم و ضروری است. تا کنون شنیده اید که گفته می شود، اول ایمنی بعد کار! مقصود از بیان این مطلب، رعایت اصول اولیه ایمنی است که هر شخص پیش از انجام کار باید به آنها توجه داشته باشد. در واقع عدم رعایت این موضوع مهم می تواند صدمات جانی و مالی برای افراد به دنبال داشته باشد. در حال حاضر شاهد فروش کفش ایمنی در مدل های مختلف می باشیم چون هر کدام از آنها با متریال متفاوت ساخته شده اند که مقاومت لازم را در برابر صدمات و حوادث حین کار داشته باشند.

فروشگاه رادین ایمن از عرضه کنندگان تجهیزات و لوازم ایمنی در کشور می باشد و در لیست محصولات فروشگاه، توانسته اند انواع کفش ایمنی را با برند و مدل های مختلف به مشتریان پیشنهاد دهند.

کاربرد و ویژگی های کفش ایمنی

با توجه به مطالب مذکور، کاربرد کفش ایمنی در اجرای کارهای دشوار می باشد که هر لحظه امکان سقوط یک جسم سنگین، فرو رفتن اجسام نوک تیز، بریدن پا، سوختگی و ... وجود دارد. همانطور که می دانید اکثر مشاغل به نوعی توأم با خطراتی می باشد که باید جهت جلوگیری از بروز آنها، اقدامات پیشگیرانه انجام داد. بدیهی است خرید کفش ایمنی، دستکش کار، کلاه ایمنی، محافظ صورت و ... به عنوان ابزارآلات ایمنی هستند که افراد می توانند متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، آنها را تهیه نمایند.

کفش ایمنی پلاستیکی، کفش کار کفه فلزی، کفش ایمنی پنجه فولادی، کفش کار بوتیل و ... برخی از انواع کفش ایمنی موجود در بازار هستند. بدین ترتیب بر اساس نوع خطرات احتمالی که در قسمت فوق به آنها اشاره نمودیم، می توانید بهترین کفش ایمنی را با قیمت مناسب وکیفیت بالا خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و خرید آنلاین کفش ایمنی مانند خرید کفش عایق برق و جوشکاری می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()