خرید عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت ارزان

 افرادی که از گوشی موبایل استفاده ی زیادی دارند و یا به صورت مداوم در حال سفر کردن هستند، خرید پاوربانک برای آنها بسیار ضروری بوده و با استفاده از آن می‌توانند گوشی تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال را بدون نیاز به برق شارژ نمایند. خرید عمده لوازم جانبی موبایل را با بهترین قیمت از فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ انجام دهید. این مرکز تخصصی در زمینه فروش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند و با فروش مستقیم محصولاتش قیمت های ارزانی را در نظر گرفته و توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. این مجموعه سال هاست که در زمینه ی فروش عمده پاوربانک و سایر لوازم گوشی های همراه فعالیت می کند و قابل اعتماد برای همگان است.

تنها برخی از فروشندگان هستند که فروش عمده پاوربانک را به شما ارائه می‌ کنند و فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ به جای به دلیل عرضه مستقیم محصولاتش، قیمت های مناسبی را برای فروش عمده لوازم جانبی موبایل در نظر گرفته است.

در زمان خرید پاور بانک دقت داشته باشید که هر چه ظرفیت پاوربانک را بیشتر انتخاب کنید، در نتیجه اندازه و وزن و پاوربانک بالا رفته و مدت زمان طولانی تری برای شارژ آن لازم است، همچنین هر چه ظرفیت پاوربانک بالاتر رود تاثیر مستقیمی بر قیمت آن خواهد داشت و قیمت آن مسلماً بالاتر خواهد بود. امروزه فروش عمده لوازم جانبی موبایل از جمله فروش عمده پاور بانک توسط مراکز بزرگ و تخصصی همانند فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ انجام میگیرد.

خرید و فروش عمده انواع پاوربانک در برند های معتبر

پاوربانک ها در تنوع بالایی به تولید می‌رسند و به طور کلی هر یک از پاور بانک ها برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند. از پرکاربردترین انواع پاوربانک ها می توانیم پاور بانک گوشی همراه و تبلت ، پاور بانک لپ تاپ و پاوربانک های خورشیدی را نام ببریم.

فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()