نمایندگی باسئوس از جمله مراکز اصلی عرضۀ محصولات برند باسئوس یا بیسوس محسوب می شود. همانطور که می دانید برند باسئوس از جمله برندهای معتبر در حوزۀ تولید لوازم جانبی موبایل می باشد. به دلیل کیفیت بالا و تنوع زیادی که محصولات بیسوس دارد، افراد زیادی در سراسر جهان خواستار تأمین و عرضۀ آن به بازار مصرف می باشند. بنابراین اگر قصد راه اندازی فروشگاه پخش لوازم جانبی موبایل را دارید، می توانید با اطمینان خاطر و کاملاً تضمین شده، از  نمایندگی بیسوس ، محصولات برند بیسوس را با قیمت ارزان تر از بازار خریداری کنند.

بازرگانی 414 چندین سال است که فعالیت خود را در حوزۀ واردات و فروش عمدۀ تجهیزات و لوازم جانبی موبایل آغاز نموده است. این مجموعه همچنین برای تضمین کیفیت محصولاتی که به مشتریان ارائه می دهد، خدمات پس از فروش را به صورت گارانتی طلایی 414 و گارانتی نقره ای 414 به مشتریان ارائه می دهند. در واقع این نوع خدمات متعلق به برخی از مراکز نمایندگی محصولات باسئوس می باشد. ر

مزایای خرید لوازم جانبی موبایل از نمایندگی بیسوس

همانطور که در مطالب فوق بدان اشاره نمودیم، تنوع لوازم جانبی موبایل نسبت به گذشته افزایش یافته است و این مسئله موجب افزایش عرضۀ تجهیزات تقلبی در بازار شده است. بنابراین توصیه می کنیم جهت خرید انواع لوازم جانبی بیسوس به معتبرترین نمایندگی محصولات باسئوس مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند بهترین خدمات پس از فروش را از نظر گارانتی بدون هیچ و قید و شرط به خریداران ارائه دهند.

البته همانطور که می دانید، خرید عمدۀ لوازم جانبی بیسوس از نمایندگی باسئوس ، امکان خرید تجهیزات جانبی موبایل ارزان را برای خریدار فراهم می کند. مهمترین ویژگی که نمایندگی های معتبر دارند، عدم ارائه سرویس خود به مشتریان، قابل پیگیری می باشد و می تواند باعث لغو نمایندگی مجموعه گردد.

فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 از جمله  نمایندگی باسئوس  در تهران است که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین محصولات باسئوس و تحویل فوری آنها را به سراسر کشور فراهم نموده است.

 

فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()