طرح توجیهی به منظور توسعه و یا ایجاد تهیه می شود و  در این مقاله قصد داریم به موارد کاربرد آن بپردازیم. با تهیۀ این گزارش می شود به راحتی فعالیت های مختلفی را با موفقیت آغاز نمود و نگران عدم موفقیت آنها نبود. جهت نگارش طرح توجیهی باید نکات متعددی از جمله بحث اقتصادی و مالی پروژه، بررسی وضعیت ملک، تجزیه و تحلیل بازار نسبت به نیاز به محصولات و خدمات، میزان هزینۀ مورد نیاز برای راه اندازی پروژه، مدت زمان دست یافتن به سود اولیه، تعیین میزان دستمزد پرسنل و هزینۀ تدارکات و تأمین وسایل نقلیۀ مناسب و ... در نظر گرفته شوند. بررسی هر کدام از عوامل به تنهایی بر وی نتیجۀ کار تأثیرگذار خواهد بود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با امکانات و همچنین بهره مندی از تخصص افراد تحصیلکرده و تحلیلگر قادر به ارائه مشاورۀ تخصصی، برنامه ریزی و تنظیم طرح توجیهی متناسب با مباحث مختلف می باشند.

مشخص نمودن میزان موفقیت پروژه با تهیۀ طراحی توجیهی

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، هدف کلی از تهیه و تنظیم طرح توجیهی، بررسی تمام جوانب کار از نظر اقتصادی، مالی و امکان سنجی بازار می باشد. عدم توجه به هر کدام از جوانب، می تواند باعث از بین رفتن سرمایۀ اولیۀ شما شود. تا کنون خیلی از شرکت ها و مجموعه های کوچک و بزرگ پروژۀ خود را با پرداخت هزینه و سرمایه های سنگین آغاز نموده اند ولی پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، نتوانستند به موفقیتی کسب نمایند و ورشکست شدند.

از نظر منطقی و تجربیات فراوانی که گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا طی سالها فعالیت مداوم توانسته اند کسب نمایند، به شما پیشنهاد می دهند، صرف هزینه ای جزئی جهت تهیۀ طرح توجیهی پروژه مانند طرح توجیهی مسواک و دهان شویه به شما کم می کند که بتوانید از ورشکستگی و هزینه های مازاد و بی مورد جلوگیری کنید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()