تا کنون همگی بر تنها یکبار هم شده، با دغدغۀ اسباب کشی و جابجایی محل سکونت روبرو شده اند. دغدغه ای که جهت تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ مناسب، داشتن کمک و بسته بندی اصولی وسایل همواره همراه آنان می باشد. خدمات  اتوبار در راستای برطرف نمودن دغدغه های امور اسباب کشی به افراد مختلف ارائه داده می شود. مراکز اتوبار و باربری تلاش می کنند اسباب و اثاثیه لازم در راستای امور باربری را تهیه نموده و در اختیار افرادی که نیاز به این خدمات دارند، قرار دهند. استفاده از امکانات روز به افراد کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاه پروسۀ اسباب کشی را به راحتی انجام دهند.

اتوبار آزادی بیش از یک دهه است که توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ حمل بار در تهران آغاز نماید. این مجموعه متناسب با نیاز افراد حین اسباب کشی توانسته اند با استخدام نیروی توانمند و متعهد، ارائه خدمات باربری و بسته بندی اصولی را برای مشتریان فراهم سازند.

مهمترین خدمات جدید اتوبار

در گذشته مجموعه های اتوبار و باربری تنها وسایل نقلیۀ مناسب باری در اختیار مشتریان قرار می دادند ولی با گذشت زمان با استخدام نیروی کارگر، امکان تأمین کارگر برای حمل وسایل سنگین را برای چنین افرادی مهیا نموده اند. کارگران توانسته اند با آموزش نحوۀ اصولی بسته بندی وسایل شکستنی، از میزان خسارات حمل و نقل بارها بکاهند. استفاده از کارگرانی که قادر به بسته بندی اصولی وسایل سنگین و شکستنی هستند، می تواند زمان اسباب کشی را کاهش داده و آسودگی خاطر را برای افراد فراهم سازد.

هزینۀ اتوبار و  باربری بر اساس عوامل متعددی از جمله مدت زمان اسباب کشی، تعداد کارگر، ارائه خدمات بسته بندی وسایل و زمان حمل و نقل بستگی دارد. معمولاً پیش از انجام اسباب کشی می توانید از طریق اتوبار آزادی، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()