نکاتی که همه در زمان فروش تردمیل به شما نمی گویند!

یکی از بهترین ابزاری که در لاغری افراد نقش دارد تردمیل است. این دستگاه‌های ورزشی در دو نوع باشگاهی و خانگی به فروش می‌رسد. افرادی که. وقت کافی برای رفتن به باشگاه را ندارند و دوست دارند که ورزش خود را به طور مرتب انجام دهند، باید یکی از این تردمیل‌های خانگی را برای خود تهیه کنند. فروش تردمیل در سراسر کشور انجام می‌شود و شما به راحتی می‌توانید مدل دلخواه خود را در فروشگاه‌های مربوط به لوازم ورزشی پیدا کنید. باید دقت داشته باشید که هنگام خرید نکات مهمی را که به دردتان می‌خورد در نظر بگیرید و رعایت کنید.

اگر تاکنون تجربه خرید تردمیل را نداشته اید، نگران نباشید. زیرا در این مقاله قصد داریم که به شما در خرید این وسیله ورزشی پر کاربرد کمک کنیم. بنابراین همراه ما باشید و از این مطالب مفید بهره ببرید.

چند نوع تردمیل وجود دارد؟

وقتی به یک فروشگاه لوازم ورزشی مراجعه می‌کنید و با انواع تردمیل‌های مختلف آشنا می‌شوید. با این حال می‌توان گفت که به طور کلی دو نوع تردمیل خانگی و باشگاهی وجود دارد. قبل از تهیه این وسیله ورزشی باید مشخص کنید که آن را برای چه مکانی نیاز دارد.

زیرا معمولا مدل‌های موجود در بازار با یکدیگر تفاوت دارد و با مشخص کردن هدف خود، فروشندگان می‌توانند به خوبی شما را هنگام خرید راهنمایی کنید. فروش تردمیل نیاز به مهارت و اطلاعات مهمی درباره همه مدل‌های موجود دارد که بتواند کمک بزرگی به مشتری باشد.

بنابراین قبل از هرچیز هدف خود و مکان مناسب برای خرید وسایل ورزشی مورد نظر را مشخص کنید که هنگام خرید مشکلی به وجود نیاید.

هنگام فروش تردمیل چه نکاتی اهمیت دارد؟

برای خرید تردمیل‌های خانگی و باشگاهی باید نکات مهمی را در نظر بگیرید که در این قسمت به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد و آن‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

تردمیل با موتور یا بدون موتور

این دو نوع تردمیل تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که با توجه به آن‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. تردمیل‌های بدون موتور باتوجه به حرکت شما شروع به کار می‌کنند و از نظر هزینه یا وزنی که دارهند بسیار به صرفه خواهند بود. با این حال ممکن است در درازمدت مشکلاتی را برای زانوهای شما ایجاد کنند. بنابراین اگر می‌خواهید از این نوع تردمیل استفاده کنید، برای درازمدت روی آن برنامه ریزی نداشته باشید.

حال تردمیل‌هایی که موتور دارند برای استفاده در درازمدت مناسب‌تر هستند. زیرا موتور موجود در این دستگاه ورزشی به شما کمک می‌کند که شرایط خود را تنظیم کنید و امکان یک پیاده روی ساده تا یک دو ماراتون را برایتان فراهم می‌کند.

حال انتخاب هریک از این مدل‌های موجود بستگی به سلیقه و شرایط شما برای ورزش دارد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید مدل دلخواه خود را داشته باشید.

جنس بدنه

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام فروش تردمیل به شما توصیه شود جنس بدنه آن است. جنس بدنه باید طوری باشد که مقوت خوبی در برابر ضربه و زنگ زدگی از خود نشان دهد. از این رو برای داشتن یک وسیله ورزشی با کیفیت حتما درباره بدنه آن نیز از فروشندگان راهنمایی بگیرید و با دقت آن را بررسی کنید. این مسئله باعث می‌شود طول عمر تردمیل شما بیشتر شود.

امکانات ایمنی

اگر در منزل کودک خردسال دارید که بسیار کنجکاو است هنگام خرید تردمیل به داشتن قفل کودک دقت کنید. این مورد جزو موارد ایمنی دستگاه‌های ورزشی محسوب می‌شود که باید در همه وسیله‌های استاندارد موجود باشد.

همچنین داشتن گیره‌های ایمنی که هنگام بروز مشکل باعث خاموش شدن خودکار دستگاه می‌شود، اهمیت بالایی دارد. سایر موارد ایمنی را نیز هنگام خرید از فروشنده سوال کنید و درباره آن‌ها به خوبی اطلاعات داشته باشید.

وزن قابل تحمل

برای اینکه بتوانید وسیله ورزشی مورد نظر خود را به درست‌ترین شکل ممکن پیدا کنید، تحمل وزن آن را نیز در نظر بگیرید. زیرا در صورتیکه دستگاه نتواند وزن شما را تحمل کند، دچار مشکل می‌شود و دیگر به دردتان نمی‌خورد. از این رو آستانه تحمل وزن دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد.

فضای موجود

خانه‌های آپارتمانی معمولا فضای محدودی دارند و شما نمی‌توانید تردمیل‌های بزرگ را استفاده کنید. از این رو بهترین انتخاب برای شما دستگاه‌های ورزشی تاشو و کوچک است که با توجه به فضای محدود خانه‌های آپارتمانی طراحی شده اند.

حال اگر این وسیله ورزشی را برای باشگاه می‌خواهید، تردمیل‌های بزرگ و ثابت که بتواند برای همه مناسب باشد گزینه بهتری خواهد بود. بررسی فضای مورد نظر قبل از خرید تردمیل اهمیت بسیار زیادی دارد.

سخن آخر

همانطور که گفته شد فروش تردمیل باشگاهی نیاز به مهارت خاصی دارد که همه افراد قادر به انجام آن نیستند. اگر به دنبال یک فروشگاه تخصصی می‌گردید، تردمیل کو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. به این فروشگاه اینترنتی سر بزنید و بهترین دستگاه ورزشی مد نظر خود را پیدا کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()