بسیاری از مردم تصور می‌کنند که تردمیل باشگاهی تنها برای دویدن است، اما ورزش‌های مختلفی هستند که نیاز به تمرین با تردمیل دارند. برای آنکه با این ورزش‌ها بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه هایپرجیم باشید.

زمانی که وارد باشگاه می‌شوید، افراد زیادی را می‌بینید که در حال ورزش با  تردمیل باشگاهی هستند، اما شما دیگر از دویدن روی این دستگاه خسته شده‌اید و به فکر خاموش‌کردن آن افتاده‌اید؛ اما آیا دیگر ورزشکاران حاضر در باشگاه به اندازه شما خسته به نظر می‌رسند؟!

تمرینات زیادی را می‌توانید با تردمیل انجام دهید که بدون دویدن و واردکردن فشار زیاد به عضلاتتان همراه هستند. این حرکات کل بدنتان را تقویت می‌کنند و ضربان قلبتان را به طور شگفت‌آوری برای سوزاندن چربی‌ها بالا می‌برند. پیشنهاد می‌دهیم این تمرینات را جایگزین دویدن کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

1.راه‌رفتن لانژ (پیاده‌روی جهشی)

یکی از ورزش‌هایی که نیاز به تمرین با تردمیل دارد، پیاده‌روی جهشی یا راه‌رفتن با قدم‌های کشیده و بلند است. انجام این حرکت روی زمین باشگاه یا سطوح خیابان کار ساده‌ای نیست؛ زیرا موانع زیادی سر راهتان قرار دارند. به همین دلیل بهترین راه استفاده از تردمیل باشگاهی است. با انتخاب این دستگاه روی حرکات خود متمرکز می‌شوید و از لرزش پاها جلوگیری می‌کنید.

برای انجام این تمرین روی تردمیل بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. سپس سرعت تردمیل را روی 4 کیلومتر بر ساعت قرار دهید. دستان خود را روی قفسه سینه به یکدیگر گره بزنید. سپس پای راست خود را به جلو ببرید و بدن خود را پایین بیاورید که زانوی راستتان به اندازه 90 درجه خم شود. پس از انجام این حرکت بلند شوید و پای عقب خود را به سمت جلو حرکت داده و این تمرین را به طور متناوب انجام دهید. با تنظیم شیب تردمیل روی 5 درصد هنگام انجام این تمرین، تمرکز خود را روی عضلات باسن و همسترینگ بگذارید.

2.دویدن از پهلو

یکی دیگر از ورزش‌هایی که با تردمیل باشگاهی قادر به انجام آن هستید، دویدن از سمت پهلو است. این تمرین روی داخل و خارج ران پا تأثیر می‌گذارد و همچنین ساق پای شما را تقویت می‌کند. به‌طورکلی انرژی که این تمرین نیاز دارد، تقریباً معادل دوبرابر سایر تمرینات هوازی است.

برای انجام این کار از پهلو روی تردمیل بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. سپس سرعت را به‌مرور از 4 الی 6 کیلومتر بر ساعت افزایش دهید؛ به‌گونه‌ای که انگار در حال دویدن از پهلو هستید. پس از چند دقیقه به سمت دیگر بازگردید و تمرین را تکرار کنید.

3.راه‌رفتن از پهلو

ورزش‌هایی که نیاز به تمرین با تردمیل دارند به‌قدری متنوع و کامل هستند که تمامی عضلات بدنتان را درگیر می‌کنند؛ به‌گونه‌ای که دیگر نیاز به تجهیزات ورزشی دیگری نداشته باشید. راه‌رفتن از سمت پهلو روی قسمت میانی باسن تأثیر می‌گذارد و چربی پهلوها را از بین می‌برد.

برای انجام این تمرین در حالت یک‌چهارم اسکوات قرار بگیرید و قفسه سینه خود را بالا نگه دارید. سپس سرعت دستگاه را روی 2 الی 3 کیلومتر بر ساعت تنظیم کنید. با نزدیک‌ترین پای خود به سمت جلوی تردمیل قدم بردارید و سپس پای مخالف را به حرکت در آورید؛ این حالت شبیه‌ساز پیاده‌روی از سمت پهلو به شمار می‌رود. پس از انجام چند تمرین جهت خود را عوض کنید.

4.راه‌رفتن با دست در حالت پلانک

یکی از تمرینات بسیار سازنده و البته کمی سخت با تردمیل باشگاهی راه‌رفتن با دست در حالت پلانک است. این تمرین عضلات دست، بازو و سرشانه شما را قوی می‌کند و بدنی خوش فرم را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای انجام این ورزش در حالت پلانک قرار بگیرید و پاها را خارج از دستگاه قرار دهید. سپس دستان خود را روی کمربند تردمیل بگذارید و بدن خود را روی یک خط مستقیم نگه دارید. در نهایت سرعت  تردمیل خانگی را روی 2 الی 3 کیلومتر بر ساعت تنظیم کنید و دستان خود را به سمت جلو حرکت دهید.

5.کوهنوردی معکوس

اندازه و قدرت تردمیل‌های باشگاهی به‌قدری بالاست که شما می‌توانید هرگونه ورزش و تمرینی را در ایمن‌ترین حالت با آن‌ها انجام دهید. یکی از ورزش‌هایی که نیاز به تمرین با تردمیل دارد، کوهنوردی معکوس است. برای انجام این تمرین شگفت‌آور سرعت دستگاه را روی 2 الی 3 کیلومتر بر ساعت بگذارید. سپس حالت پلانک به خود بگیرید به‌گونه‌ای که دستانتان روی زمین باشد و پاهای شما روی کمربند تردمیل قرار بگیرند. در نهایت تصور کنید که از کوه بالا می‌روند و زانوی خود را به سمت قفسه سینه نزدیک کنید.

6.راه‌رفتن خرچنگ

شاید تا کنون این ورزش را انجام نداده باشید؛ اما این تمرین روی عضلات همسترینگ، عضلات سرینی، سه سر و مغز شما تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد. برای انجام آن سرعت 2 الی 3 کیلومتر بر ساعت برای دستگاه نیاز است. به پشت قرار بگیرید و پاهای خود را روی زمین و دستانتان را از پست روی کمربند تردمیل بگذارید و شروع به راه‌رفتن با دست کنید.

سخن آخر

ورزش‌های زیادی هستند که برای تمرین با تردمیل باشگاهی طراحی شده‌اند. در این مقاله برخی از این ورزش‌های مؤثر در عضله‌سازی و رسیدن به اندام ایده‌آل را نام بردیم. اگر قصد خرید تردمیل‌های باشگاهی پرقدرت را دارید، وارد سایت فروشگاه هایپرجیم شوید یا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()