انجام فعالیت‌های ورزشی همواره راهی برای تقویت وضعیت جسمی و روحی به افراد جامعه توصیه شده است. به عبارت بهتر یکی از روش‌های اساسی برای ارتقای کیفیت زندگی، ورزش کردن است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ورزش و فعالیت‌های مرتبط با آن، تنها در راستای بهبود وضعیت جسمانی انجام می‌شود؛ این در حالی است که تاثیر ورزش بر روح و روان فرد با اثر آن روی جسم برابر و شاید هم بیشتر است. پس فایده‌های ورزش در تمام ابعاد زندگی مهم و اثرگذار است. بدیهی است که چگونگی انجام فعالیت‌های ورزشی و تجهیزات مرتبط با آن، حائز اهمیت است. تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی برای استفاده افراد است که بسیار پرکاربرد است. کاربرد اصلی این دستگاه ورزشی پرکاربرد را می‌توان شبیه‌سازی راه رفتن و دویدن مطرح کرد که با امکانات و قابلیت‌ها همراه است. با توجه به این موضوع، چگونگی  خرید تردمیل  اهمیت دارد. انتخاب تردمیل و اینکه چه نوعی از آن را انتخاب کنیم تا مناسب‌تر باشد یکی از فاکتورهای اساسی در فرآیند خرید تردمیل به شمار می‌رود.

خرید بهترین نوع تردمیل

درباره خرید تردمیل این سوال و دغدغه مطرح می‌شود مشخصات تردمیل خوب شامل چه مواردی می‌شود و کدام نوع تردمیل، بهتر است. برای پاسخ به این پرسش، در ابتدا باید از ویژگی‌های تردمیل مناسب و خوب آگاهی پیدا کرد تا طبق آن به انتخاب یک برند از برندهای موجود این دستگاه بپردازند و آن را خریداری کنند.

تردمیل خوب و مناسب از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟

در این بخش به تعدادی از ویژگی‌های تردمیل خوب و نحوه مطابقت آنها با نیازهای کاربران در زمان خرید تردمیل اشاره شده است. این موارد عبارتند از:

1) بدنه تردمیل: نخستین نکته مورد توجه در خرید تردمیل، بدنه آن است. بدنه تردمیل بر میزان تحمل آن اثرگذار است؛ به عبارت بهتر با محکم‌تر بودن تردمیل، قدرت تحمل وزن آن افزایش خواهد یافت. بدیهی است که باید نوع محکم‌تر و بزرگ‌تری برای تردمیل باشگاهی انتخاب شود تا کاربران باشگاه ورزشی که دارای قد و وزن‌های متفاوتی هستند از آن استفاده کنند.

2) قدرت موتور: محدوده میزان قدرت موتور در انواع تردمیل، بین 1 تا 7 اسب بخار است. قدرت بالای تردمیل سبب افزایش تحمل وزن، ماندگاری و دوام، سرعت و کارایی تردمیل خواهد شد.

3) سرعت: سرعت تردمیل یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر خرید تردمیل مناسب است. بیشترین سرعتی که توسط کاربران عادی جهت پیاده‌روی استفاده می‌شود، بین 3 تا 7 کیلومتر بر ساعت است.  سرعت 6 تا 10 کیلومتر در ساعت هم برای دویدن در نظر گرفته می‌شود. سرعت‌های بالاتر از این میزان برای دونده‌های حرفه‌ای مناسب است و توسط آنها استفاده می‌شود.

3) تحمل وزن: قدرت تحمل وزن تردمیل، پارامتر دیگری است که باید در هنگام خرید این دستگاه ورزشی بر آن تمرکز کرد. تردمیل خانگی با در نظر گرفتن وزن افرادی که آن را مورد استفاده قرار خواهند داد، انتخاب خواهد شد. اما در صورت تصمیم به خرید تردمیل باشگاهی، باید نوعی از تردمیل انتخاب شود که برای تمام کاربران باشگاه با هر وزنی مناسب باشد.

4) سایر عوامل: ابزار ایمنی برای جلوگیری از حرکت دستگاه در مواقع لازم، ضربه‌گیر، شیب تردمیل، برنامه‌های از پیش مشخص شده، زیبایی و امکان تا شدن تردمیل، دیگر مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. تعدادی از عوامل هستند که باید در تردمیل‌های چند منظوره مورد توجه قرار گیرند عبارتند از: دمبل، ماساژور برقی، پایه دراز و نشست، چرخ مسگری و کش ایروبیک که در دسته عملکردهای پیشرفته این دستگاه ورزشی قرار می‌گیرند.

معرفی برندهای تردمیل

در حال حاضر، برندهای رایج در بازار که مربوط به تردمیل هستند فراوان است. اما با توجه به ویژگی‌های تردمیل خوب، تعدادی از بهترین انواع تردمیل که پرکاربرد هستند ارائه شده‌اند. هر کدام از این برندها از ویژگی‌ها و امکاناتی برخوردار هستند که آنها را از سایر برندها متمایز می‌کند. این برندها عبارتند از:

1)تردمیل ایمپالس (Impuls)

2)تردمیل پروتئوس (Proteus)

3)تردمیل پاندا (Panda)

3)تردمیل نوردیک ترک (Nordic  Track)

4)تردمیل توربو فیتنس (Turbo Fitness)

5)تردمیل جی کی اکسر J K exer))

 

آنچه بهتر است در پایان بدانید

دستگاه ورزشی تردمیل جهت پیاده‌روی و یا دویدن در فضاهای سرپوشیده و بسته طراحی و تولید شده است و در همین راستا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد با اهداف مختلف تمایل دارند که یک تردمیل خانگی را انتخاب و تعیین کنند و یا مدت زمانی را به استفاده از تردمیل باشگاهی موجود در باشگاه‌ها برای دویدن و یا راه رفتن اختصاص دهند. بنابراین انتخاب بهترین تردمیل مهم است. این مقاله به همین موضوع پرداخته است. در ابتدا ویژگی‌های یک تردمیل مناسب و خوب و همچنین چگونگی تاثیر هر کدام بر این دستگاه بیان شده است تا در زمان خرید تردمیل راهنمای افراد باشد. پس از آن نیز برخی برندهای پرکاربرد و مطلوب برای افراد متقاضی خرید این دستگاه ارائه شده است.

خریداری تردمیل از هایپر جیم

برای  خرید تردمیل باشگاهی می‌توانید به فروشگاه هایپر جیم مراجعه کنید. این فروشگاه می‌تواند نیازها و معیارهای اشخاص را بررسی و ارزیابی کند. سپس متناسب با نیاز افراد، بهترین برندها را در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار خواهد داد. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()