اگر تصمیم گرفته‌اید که تجهیزات تناسب اندام در منزل یا باشگاه خود را با خرید محصولات جدید جاگزین کنید یا به تازگی قصد خرید تردمیل را دارید، با ما همراه باشید. فروش تردمیل در فروشگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. باید بدانید که کیفیت و قیمت فروش تردمیل به عنوان یکی از مهم‌ترین معیارهای تصمیم‌گیری در خرید زمانی که با هم همراه شوند، باعث خریدی رضایت‌بخش می‌شود.

اگر به فکر اضافه‌کردن تردمیل به اتاق تناسب اندام خود هستید، در اینجا شما را با قیمت و ویژگی‌های تعیین‌کننده در فروش تردمیل بیشتر آشنا خواهیم کرد.

قیمت، مهم ترین عامل در خرید تردمیل

ابتدایی‌ترین تجهیزاتی که برای به حداکثر رساندن تجربه ورزش استفاده می‌شود تردمیل است. بسیاری از مردم از این دستگاه برای تمرینات روزانه خود استفاده می‌کنند و برخی دیگر به دلیل اینکه نمی‌توانند روزانه برای دویدن بیرون بروند از آن استفاده می‌کنند. دلیل شما هر چه باشد، خرید تردمیل آنقدرها هم که به نظر می‌رسد، آسان نیست.

 بسیاری از مردم هنگام خرید تردمیل برای انتخاب تردمیل بیشتر روی قیمت تمرکز می‌کنند. دلیل این امر آگاهی نداشتن است. این دسته از افراد قیمت‌ها و مشخصات انواع مختلف تردمیل را با هم مقایسه نکرده‌اند. چیزی که باید بدانید این است که وقتی صحبت از تجهیزات تمرینی به میان می آید، تنوع موجود در آن بی‌پایان است. این روزها تردمیل‌های متنوعی در کیفیت های مختلف در فروشگاههای تجهیزات ورزشی عرضه می‌شود.

 خرید آن را سخت تر می کند. بنابراین، بسیار مهم است که در مورد ویژگی های بسیار اساسی که یک تردمیل باید داشته باشد بدانید و سپس باید یک مقایسه قیمت نیز انجام دهید. دنیای اینترنت زندگی را بسیار آسان‌تر کرده است، زیرا به شما اجازه می‌دهد تا با لمیدن روی مبل خود، همه تحقیقات را انجام دهید.

ویژگی های تردمیل که روی قیمت فروش تأثیر گذار است

خرید تردمیل یک سرمایه‌گذاری عالی برای علاقه‌مندان به ورزش است، زمانی که وقت ندارید به باشگاه بروید یا زمانی که فضای باز برای پیاده‌روی ندارید، داشتن تردمیل در خانه، امکان ورزش‌کردن آسان را برای شما فراهم می‌کند. اما خرید تردمیل برای خانه با استفاده از آن در باشگاه متفاوت است زیرا خرید تردمیل نه تنها گران است بلکه به فضایی در خانه شما نیز نیاز دارد. توصیه می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید تردمیل، این عوامل را در نظر بگیرید. ممکن است برای شما مهم‌ترین معیار قیمت تردمیل باشد؛ اما توجه کنید که به بهانه صرف بودجه کمتر، تردمیلی با کیفیت پایین‌تر خریداری نکنید.

بنابراین حالا جای آن است که در مورد ویژگی‌های تردمیل که در فروش تردمیل و قیمت‌گذاری در‌نظر گرفته می‌شود بیشتر بدانید. تردمیل گران‌قیمت چه ویژگی‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که در تردمیل‌های معمولی وجود ندارد؟ این ویژگی‌ها ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد؟ باید بگوییم که بله.

موتور تردمیل

 موتور قلب هر تردمیل است. اگر قصد دارید روی تردمیل به صورت ثابت و سریع راه بروید، موتور باید 2.5 اسب بخار قدرت داشته باشد. با این حال، اگر دویدن را ترجیح می‌دهید، موتور تردمیل باید 3.0 اسب بخار قدرت داشته باشید. در حالی که خیلی از مردم فراموش می کنند که این ویژگی را در حین خرید در نظر بگیرند. معمولاً تردمیل‌های بی کیفیت یا کم کیفیت ضمانت موتور را پوشش نمی‌دهند.

اندازه کمربند

طول استاندارد تسمه تردمیل باید بین ۲۲ در ۵۵ اینچ باشد. این اندازه کمربند استاندارد تقریباً برای همه انواع ارتفاع مناسب است. اما اگر قد شما بلند است، باید تردمیلی با اندازه تسمه بلندتر خریداری کنید. این اندازه همچنین برای افرادی که مایل به دویدن سریع روی تردمیل هستند، ایده‌آل است. اگر قد کوتاهی دارید، پس اندازه کمربند استاندارد برای شما مناسب است.

مانیتور ضربان قلب

پیشرفت در تولید تردمیل‌ها این این امکان را فراهم کرده است که بتوانید از سنسور ضربان قلب و نبض استفاده کنید. قطعا تردمیلی با این تجهیزات قیمت بالاتری دارد. بهتر است که هنگام خرید تردمیل مطمئن شوید که تردمیلی مجهز به این ویژگی خریداری کنید. با این ویژگی، ورزش‌کردن در خانه برایتان آسان خواهد شد.

فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم

تردمیل به عنوان یکی از تجهیزات ورزشی پرکاربرد، در سال‌های اخیر محبوبیت بسیاری در بین ورزشکاران پیدا کرده است. این وسیله ورزشی محدود به باشگاه نیست و امروزه در اکثر خانه‌ها دیده می شود. فاکتورهای بسیاری برای تصمیم گیری خرید تردمیل باشگاهی وجود دارد؛ اما هیچ عاملی بیشتر از قیمت روی خریدار تأثیر‌گذار نیست. توجه کنید که قیمت بالای تعیین شده نشاندهنده کیفیت بالا نیز است. بنابراین بهتر است هنگام خرید کیفیت را الویت قرار دهید. فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم با بهترین کیفیت و در عین‌حال مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()