امروز شاخص‌های ورزشی به سمتی رفته است که بسیاری از افراد تمایل دارند با استفاده از دستگاه‌های ورزشی روتین تناسب اندام خود را پیش بگیرند. تردمیل باشگاهی یکی از دستگاه‌های ورزشی به شمار می‌آید که افراد با استفاده از پیاده‌روی یا دویدن روتین ورزشی خود را انجام می‌دهند و حتی با خرید تردمیل باشگاهی دیگر نگران آب و هوا، ترافیک یا رفت و آمد به باشگاه‌ها را ندارند.

اما آیا تا به حال به بهترین مارک تردمیل توجه کرده‌اید؟ که کدام یک از این چندین محصولات مناسب خانه یا باشگاه‌ها به شمار می‌آید؟ اگر می‌خواهید از روند این ماجرا آگاهی پیدا کنید، در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

به نظر شما تردمیل باشگاهی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

از آنجایی که تردمیل‌هایی که در باشگاه قرار داده‌اند به صورت روزانه و توسط افراد متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید از استقامت و بدنه محکمی برخوردار باشند زیرا استفاده متعدد از این دستگاه‌ها می‌تواند به سایش یا حتی خراب شدن بدنه آن‌ها منجر شود.

به عنوان مثال میزان تحمل دستگاه تردمیل باشگاهی به مقاومت بدنه و قدرت موتور بستگی دارد و یکی از مواردی است باید به آن توجه ویژه داشته باشید که هر چقدر قدرت موتور این دستگاه بالاتر باشد عملکرد تردمیل هم بالاتر می‌رود. سرعت این دستگاه‌ها از دیگر مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند با سرعت بیشتری روی بالشتک این دستگاه شروع به دویدن کنند. بنابراین وجود تنظیمات برای سرعت بیشتر یکی از نکات مهم به شمار می‌آید.

بسیاری از افراد در هنگام دویدن روی این دستگاه از سروصدای بالای آن ناراضی هستند. به همین دلیل باید دستگاهی را انتخاب کنید که از قدرت ضربه‌گیر برخوردار است. وجود این ویژگی به شما کمک می‌کند که در هنگام دویدن تنش کمتری را نسبت به بالشتک تردمیل باشگاهی احساس کنید.

وجود نمایشگرهای دیجیتال الکترونیکی یکی دیگر از مواردی است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. با این صفحه نمایش به شما این امکان را می‌‌دهد که میزان سوخت و ساز بدن خود، سرعت، شیب و دیگر موارد را کنترل کرده و روند تناسب اندام خود را با دقت مشاهده کنید.

نگاهی به بهترین مارک این دستگاه باشگاهی بیندازیم

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های ورزشی با توجه به تکنولوژی، عملکرد و ویژگی‌هایی با طرح و مدل‌های مختلفی روانه بازار شده است. به همین خاطر شما باید با توجه به نیاز خود بهترین مارک تردمیل را انتخاب کرده که در این مسیر از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید. در ادامه به چند نمونه از مارک‌های معروف این دستگاه ورزشی نگاهی می‌اندازیم.

تردمیل پروتئوس: این دستگاه از عملکردهای فوق‌العاده‌ای برخوردار است. ویژگی‌هایی که می‌توان برای آن اشاره کرد قدرت موتور بالا، به راحتی جمع می‌شود، تحمل وزن‌های زیاد، سرعت بالا، وجود ضربه‌گیر جهت جلوگیری از سر و صدای زیاد، وجود شیب برقی و دیگر موارد است.

تردمیل ایمپالس: این محصول از وجود برنامه‌های پیش فرض برای تعیین مدت زمان دوندگی خبر می‌دهد. همچنین دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی، قابلیت تنظیم شیب، سرعت بالا و دیگر موارد است.

تردمیل پرومستر: یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که این دستگاه دارد قابلیت پخش کننده آهنگ است. وجود ویژگی‌هایی مانند تا شدن دستگاه، مجهز به ضربه‌گیری، شیب قابل تنظیم از جمله دیگر مواردی است که می‌توان برای آن اشاره کرد.

ریباک: این دستگاه به دلیل داشتن کیفیت و سرعت بالا، شیوه‌های قابل تنظیم برنامه‌های پیش فرض، وجود تکنولوژی و کاربردهای پیشرفته توانسته است معروفیت و محبوبیت زیادی را در میان افراد به عنوان تردمیل باشگاهی کسب کند.

کلام آخر

تردمیل باشگاهی یکی از انواع چندین دستگاه‌های ورزشی در باشگاه‌ها به شمار می‌آید که شما بوسیله آن‌ها به تناسب اندام و داشتن یک روتین ورزشی به خود و اندامتان کمک شایانی می‌کنید. اگر نگاهی به این دستگاه‌ها در باشگاه بیندازید، متوجه متنوع بودن آن‌ها می‌شوید. با توجه به مطالب بالا بهترین مارک تردمیل را برای شما ارائه داده‌ایم و با استفاده از آن‌ها می‌توانید خرید رضایت بخش و مناسبی را به خود هدیه دهید. اگر خواهان خرید تردمیل برای خانه‌های خود هستید، باید به چند ویژگی که در بالا نیز برای خرید این محصولات اشاره کرده‌ایم توجه داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()