نکاتی که هنگام خرید تردمیل باید به آن دقت کرد:

به طور کلی تردمیل ها به دو دسته تقسیم می شوند تردمیل های خانگی و تردمیل های باشگاهی. برای خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم ابتدا باید بدانید که تردمیل را برای چه کاری استفاده می کنید و همچنین زمانی که می ‌خواهید از تردمیل استفاده کنید چقدر است؟ این موارد به شما کمک می‌ کند تا تردمیل مناسب به فعالیت خود را انتخاب و به خریدن تردمیل بپردازید. معمولاً تردمیل های خانگی مدت زمان محدود تری نسبت به تردمیل های باشگاهی عمر دارند. با توجه به برند های متفاوت موجود در بازار و تنوع در شکل و کارایی انواع تردمیل قبل از خرید تردمیل شما باید اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. یکی از دلایل خرید تردمیل  استفاده آسان از آن است کاربرد این دستگاه بسیار آسان بوده و اگر نکات ضروری رعایت شود علاوه بر سلامت بدن و تناسب اندام انواع برنامه های ورزشی مختلف را می‌ توان با برنامه با آن کار کرد. هنگام خریدن تردمیل به صفحه نمایش آن دقت کنید صفحه نمایش قسمتی از تردمیل است که در آن میزان کالری که طی ورزش سوزانده می شود همچنین ضربان قلب و سرعت تردمیل نمایش داده می شود. تردمیل های هوشمند موجود در بازار این توانایی را دارند که به صورت خودکار ضربان قلب را با سرعت دستگاه تنظیم کنند به این صورت باعث می‌ شوند که شما نا خواسته فشار مضاعف به قلب و عروق خود وارد نکنید. از جمله موارد دیگری که در هنگام خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم باید به آن دقت کنید سطح تردمیل است. همانطور که می دانید دویدن در جاده های نا هموار و آسفالت به مرور زمان می ‌تواند باعث آسیب هایی به کمر و عضلات پا و همچنین مفاصل پایین تنه از جمله زانو شود. هنگام خرید تردمیل مناسب به این نکته توجه کنید که تردمیل دارای ضربه گیر باشد که ضربه های وارده به زانو و کمر و دیگر قسمت های بدن شما را بگیرد و از بروز آسیب جلوگیری کند.

سایر نکات خرید تردمیل:

یکی دیگر از مواردی که هنگام  خرید تردمیل باشگاهی باید به آن دقت کنید ویژگی های موتور تردمیل است. هرچه دور موتور تردمیل بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. از دیگر نکاتی که باید به آن دقت کنید وزن قابل تحمل توسط دستگاه می باشد. به این صورت که اگر شما قصد خریدن تردمیل خانگی را دارید باید وزن افراد خانواده را در نظر بگیرید و حداکثر وزن را معیار خود قرار دهید. برای خرید  تردمیل های باشگاهی هر چقدر قدرت تحمل وزن توسط تردمیل بیشتر باشد بهتر است چرا که در باشگاه ها افراد متفاوتی با وزن های مختلف از تردمیل استفاده می کنند.

امروزه نوعی از تردمیل ها وارد بازار شده است که شیب آن قابل تنظیم است این فناوری به شما کمک می ‌کند که با تنظیم کردن شیب و تنظیم کردن سرعت تردمیل میزان فشار تمرینات را کنترل کنید و تمرینات کم فشار و پرفشار را با آن انجام دهید. یکی از دیگر نکاتی که هنگام خرید تردمیل بسیار حائز اهمیت است این است که بدن شما آمادگی استفاده از تردمیل را دارد یا خیر؟ معمولاً تردمیل برای افرادی که دارای آسیب های مفصلی در قسمت های پا و همچنین لگن و کمر هستند توصیه نمی شود. همچنین افرادی هستند که قادر به حفظ تعادل روی دستگاه نمی باشند خرید تردمیل به این افراد توصیه نمی‌ شود. برای استفاده از تردمیل زمان های مشخصی در روز را معین کنید این کار باعث می‌ شود که شما ورزش منظم داشته باشید. قبل از استفاده از تردمیل بدن خود را به خوبی گرم کنید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید. هیچگاه بدون استفاده از کفش ورزشی مناسب و اسپرت روی دستگاه شروع به فعالیت نکنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()