امروزه کلاهبرداری در زمینه‌های متفاوت بسیار گسترده شده است به‌گونه‌ای که اعتماد به نزدیک‌ترین فرد نیز کاری دشوار به نظر می‌آید.

با توجه به تعدد مراکزی که  فروش تردمیل را انجام می‌دهند، یافتن بهترین مرکز برای سفارش تردمیل کاری دشوار است. اگر قصد خرید این کالا را دارید و نمی‌دانید چگونه در زمان خرید، از شما کلاهبرداری نشود، با ما همراه باشید.

خرید تردمیل با دریافت گارانتی و ضمانت نامه معتبر از شرکت

درخواست ضمانت نامه و گارانتی کالا از فروشنده به شما کمک می‌کند که در زمان فروش تردمیل سرتان کلاه نرود. زیرا گارانتی معتبر از طرف شرکت سازنده صادر می‌شود و شامل خدمات پس از فروش است.

بدون گارانتی مسئولیت هرگونه خرابی دستگاه حتی یک ساعت بعد از خرید نیز بر عهده شما است. زیرا خدماتی از طرف شرکت مربوطه به‌صورت رایگان برای شما در نظر گرفته نشده است.

به همین دلیل از خرید کالاها و دستگاه‌هایی که فاقد ضمانت نامه یا گارانتی معتبر هستند، پرهیز کنید.

بررسی کارایی تردمیل در فروشگاه

تردمیل دارای موتور، مانیتور، تسمه، تخته، غلطک و غیره است. هر کدام از این اجزا با هماهنگی یکدیگر کارایی مناسبی از تردمیل را به نمایش می‌گذارند.

در صورتی که خرید تردمیل بدون نظر کارشناسانه انجام شود، احتمال کلاه برداری از شما وجود دارد. بهتر است در زمان خرید این محصول، کارشناس مورد اعتماد از طرف خود شما به فروشگاه مورد نظر آورده شود.

در این صورت با خیال راحت تمامی اجزای تردمیل مورد بررسی و تست قرار می‌گیرد. هر گونه خطا در سیستم داخلی این دستگاه، نشان از خراب بودن آن می‌دهد.

فروش تردمیل در مراکز معتبر

تردمیل‌ها در انواع متنوعی از برندها و مدل‌ها به تولید می‌رسند. از این رو انتخاب بهترین نوع از آنها کمی دشوار است.

برخی فروشگاه‌ها از عدم آگاهی مشتریان سو استفاده می‌کنند و جنس نامرغوب را به آنان پیشنهاد می‌دهند. به همین دلیل در ابتدا از اعتبار فروشگاه یا مرکز مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه هایپرجیم یکی از معتبرترین و پرسابقه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید تردمیل است. در این فروشگاه کارشناسان به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات شما هستند.

با خرید از این فروشگاه مزایای متنوعی همچون: تحویل کالا درب منزل، تخفیفات ویژه، صرفه جویی در زمان و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همچنین امکان کلاهبرداری از این طریق در زمان فروش تردمیل صفر است. زیرا سایت مورد نظر تمامی مجوزهای لازم را از سازمان تجارت الکترونیک دریافت کرده است.

بررسی وضعیت تردمیل از طریق شماره ثبت کالا

تمامی کالاهای ثبت شده دارای شماره ثبت کالا هستند. تردمیل نیز مانند سایر کالاهای دیگر باید دارای شناسه و کد ثبتی باشد. در این صورت امکان کلاهبرداری از شما کاهش پیدا می‌کند. زیرا سودجویان دیگر قادر به فروش کالاهای دزدی به شما نیستند.

 این کد باید در سامانه مورد نظر جستجو شود و در صورت عدم مشاهده نتیجه، باید به عدم سلامت کالای مورد نظر شک کرد.

پرس و جوی قیمت از فروشگاه‌های متعدد

یکی دیگر از عواملی که در خرید تردمیل خانگی باید به آن توجه کنید، قیمت آن است. فروشگاه‌ها و مراکز فروش این محصول ممکن است قیمت‌های متنوعی را برای آن در نظر بگیرند. در صورتی که این قیمت‌ها بر اساس تعرفه‌های ارائه شده نباشد، امکان کلاهبرداری از شما وجود دارد.

برای جلوگیری از این امر در ابتدا قیمت‌های کالا را از چندین فروشگاه جویا شوید. سپس متعادل‌ترین قیمتی که برای فروش تردمیل پیشنهاد شده است را انتخاب کنید.

در نتیجه…

برای جلوگیری از کلاهبرداری فروشندگان در زمان فروش تردمیل باید دقت و توجه بسیاری به خرج دهید.

 این دستگاه باید از فروشگاه‌هایی که ضمانت خرید کالا و مجوزهای لازم در این خصوص را دارند، خریداری شود. زیرا در این صورت با هزینه مقرون به صرفه، کالایی باکیفیت همراه با ضمانت نامه معتبر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()