با توجه به تأثیری که تردمیل در کاهش وزن و رسیدن افراد به اندام مناسب دارد، در سال‌های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، برای محافظت از این وسیله بهتر است، مکان مناسبی را برای آن انتخاب کنید. بر این اساس در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می‌پردازیم.

سعی کنید در هنگام استفاده از  تردمیل نکات ایمنی که به سلامت شما کمک می‌کند را رعایت کنید. در ادامه به این موضوع توجه داشته باشید که بهتر است، روزانه 10 الی 15 دقیقه استفاده از این وسیله ورزشی را در برنامه‌های خود قرار دهید که در طولانی مدت به آسیب‌های جسمی جبران ناپذیر دچار نشوید.

هر آنچه از فضای مورد نیاز تردمیل باید بدانید

با توجه به افزایش روزافزون قیمت تردمیل‌های ورزشی انتخاب مکان مناسب برای نگهداری آنها این امکان را به شما می‌دهد که مدت طولانی‌تری از این وسیله استفاده کنید و در طولانی مدت باعث آسیب‌های مالی برای شما نشود.

توجه داشته باشید، برای افزایش طول عمر این وسیله ورزشی بهتر است، مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌شود را رعایت که بتوانید از این وسیله برای مدت طولانی استفاده کنید.

قرار دادن تردمیل در اتاق خواب

یکی از مکانهای مناسب برای قرار دادن تردمیل اتاق خواب است. توجه داشته باشید برای استفاده از تردمیل در این مکان بهتر است، حریم شخصی افراد را رعایت کنید و در ساعت‌هایی که برای استراحت در نظر گرفته می‌شود، از این وسیله ورزشی استفاده نکنید.

قرار دادن تردمیل در اتاق خواب به شما این امکان را می‌دهد که برای استفاده از آن تنبلی نکنید و هر روز بعد از بیدار شدن از خواب از این وسیله ورزشی استفاده کنید.

قرار دادن تردمیل در گاراژ

اگر با مشکل کمبود جا در فضای خانه مواجه هستید، میتوانید تردمیل را در گاراژ خانه قرار دهید. بعد از قرار دادن تردمیل در گاراژ بهتر است از سلامت آن مطمئن شوید که شرایط جوی نامساعد به این وسیله ورزشی آسیب نرساند و به شما نیز ضرر مالی وارد نکند.

بر این اساس می‌توان گفت، اگر در مناطق مرطوب زندگی می‌کنید، قرار دادن تردمیل در گاراژ انتخاب مناسبی نیست. به این موضوع توجه داشته باشید که رطوبت رنگ بدنه تردمیل را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در طولانی مدت باعث آسیب به بدنه تردمیل می‌شود.

با توجه به موارد گفته شده اگر در مناطق مرطوب زندگی می‌کنید، بهتر است، این وسیله ورزشی را در داخل خانه نگهداری کنید.

قرار دادن تردمیل در راهرو

یکی از مکانهای مناسب برای قرار دادن تردمیل راهرو خانه است. اگر فضای مناسب دارید، بهتر است این وسیله ورزشی را در راهرو قرار دهید، بر این اساس اعضای خانه میتوانند از آن استفاده کنند و برای سایر افراد نیز مزاحمتی ایجاد نمی‌شود.

برای قرار دادن تردمیل در راهرو باید مواردی را رعایت کنید که در ادامه به بررسی آنها پرداخته می‌شود.

توجه داشته باشید، با قرار دادن این وسیله محل رفت و آمد برای سایر اعضا مختلف نمی‌شود و براحتی میتوانند از کنار تردمیل عبور کنند.

سعی کنید، برای انگیزه بیشتر فضای راهرو را مناسب خود کنید. از پوستر و جملات انگیزشی برای افزایش روحیه خود استفاده کنید.

تردمیل را از تابش مستقیم خورشید دور نگه دارید

به این موضوع توجه داشته باشید که جنس بدنه تردمیل بسیار حساس است. سعی کنید این وسیله را دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید که در مدت طولانی به رنگ بدنه آن آسیب وارد نشود و از بین نرود.

سخن آخر

در این مقاله در هایپرجیم به فضای مورد نیاز جهت نگهداری تردمیل و  خرید تردمیل باشگاهی  پرداخته شد. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، با توجه به افزایش قیمت روزافزون این وسیله ورزشی بهتر است اقدامات لازم برای مراقبت از آن را رعایت کنید که در نهایت به آسیب‌های مالی دچار نشوید.

در آخر امید است، مواردی که در این مقاله در هایپرجیم به آنها اشاره شد، برای شما مفید باشد و از آنها در جهت مراقبت از تردمیل خود استفاده کنید.

 

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()