بررسی انواع تردمیل:

دستگاه های ورزشی بسیار زیادی توسط کارخانه های مختلفی ساخته می شوند که یکی از آن ها تردمیل باشگاهی است. احتمالاً این دستگاه را در محیط های گوناگون دیده باشید. ساختار کلی همه انواع تردمیل باشگاهی  تقریباً مشابه بوده و فقط در برند، قیمت، جنس و آپشن هایی که به هر یک از این دستگاه ها اضافه شده است، تفاوت دیده می ‌شود. مثلا برخی از آن ها دارای مانیتور ال سی دی و برخی دیگر دارای مانیتور ال ای دی می باشند. همچنین بسیاری از آن ها دارای تنظیم شیب و تنظیم سرعت دستی هستند و بسیاری دیگر نیز دارای این آپشن ها به صورت خودکار می باشند. هر کدام از انواع دستگاه دارای کارکرد و کاربرد خاصی بوده و برای مصارف مختلفی استفاده می شود. ولی به طور کلی انواع تردمیل را در دو دسته تقسیم بندی می کنند. تردمیل هایی که به صورت مکانیکی بوده و دستگاه هایی که دارای موتور هستند از نظر کارکردی تقسیم می شوند. همچنین دستگاه های خانگی و تردمیل باشگاهی نیز از نظر کاربرد تقسیم خواهند شد. هر کدام از دستگاه های نام برده شده در برند ها، قیمت ها و ساختار دارای تفاوت های بسیاری با یکدیگر می باشند که در ادامه این مطالب ویژگی های هر کدام را به صورت مختصر بیان خواهیم نمود. اگر بخواهیم این دستگاه ها را از نظر کارکرد با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم نوع مکانیکی این دستگاه به صورت دستی به فعالیت می پردازد و فاقد موتور می باشد. از این وسیله برای محیط های مرطوب و برای استفاده در زیر آب استفاده خواهد شد. این دستگاه دارای تسمه ای بوده که برای راه رفتن روی آن باید فرد ورزشکار خود تسمه را به راه بیندازد. دستگاه های دیگر که به صورت خودکار فعالیت می ‌کنند دارای موتوری در داخل خود بوده و به وسیله این موتور می ‌توانند خاموش و روشن شوند. نکته مهم این است که این دستگاه برای استفاده در داخل آب مناسب نیست. دکمه های تنظیم شیب در این دستگاه به صورت دستی و یا به صورت خودکار وجود دارد که بستگی به نوع آن خواهد داشت.

سایر انواع تردمیل:

اگر بخواهیم تردمیل ها را از نظر خانگی و تردمیل باشگاهی بودن با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم نوع این دستگاه که در منازل مورد استفاده قرار می گیرد دارای موتور بسیار ضعیف تری نسبت به نوع باشگاهی آن می باشد. این دستگاه همچنین در سایز کوچکتری بوده و می توانند در محیط های مختلفی در خانه ها حتی خانه های بسیار کوچک نیز مورد استفاده قرار گرفته و فرد ورزشکار با استفاده از آن به سلامتی و تناسب اندام برسد. برخی از شرکت ‌ها برای استفاده راحت تر از چنین دستگاهی در منازل کوچک خود آن را به صورت تاشو تولید می ‌کنند تا افراد بتوانند پس از استفاده از آن ها این دستگاه را تا کرده و در گوشه ای قرار دهند. برای  خرید تردمیل باید توجه داشت که وزن فردی که در خانواده از همه بیشتر است را در نظر گرفته و به خرید تردمیل باشگاهی بپردازید که قدرت تحمل وزن فرد و حتی بیشتر از آن را داشته باشد. ولی نوع تردمیل باشگاهی چنین دستگاهی این گونه نیست و بسیار قوی تر از نوع خانگی آن می ‌باشد. همچنین قادر است به وسیله قدرت موتور بسیار بالای خود وزن های بسیار زیادی را تحمل نماید. ضمن این که چنین دستگاهی می ‌تواند ساعت های بسیار زیادی در باشگاه ها روشن بوده و برای استفاده کاربران به فعالیت بپردازد. این دستگاه ها نسبت به نوع خانگی دارای آپشن ها و همچنین قدرت بسیار بالاتری هستند و به همین دلیل از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. نوع مانیتوری که در همه انواع این دستگاه به کار رفته است می ‌تواند اطلاعات مفید و مختصری را مانند تعداد ضربان قلب در دقیقه، زمان، کالری سوزانده شده و بسیاری از اطلاعات دیگر را نشان بدهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()