تجهیزات ایمنی یکی از محصولات رادین ایمن است که در انواع مختلف و با توجه به شغل های گوناگون به شما عرضه می گردد. تجهیزات ایمنی یکی از لازمه های هر شغلی بوده و باید برای هر فعالیتی از انواع تجهیزات ایمنی استفاده کرد. تجهیزات ایمنی شامل انواع کفش ایمنی، دستکش ایمنی ،کلاه ایمنی، لباس کار و غیره می باشد. هر یک از این تجهیزات به منظور محافظت کردن از اعضای مختلف به کار گرفته می‌شوند و با استفاده از این تجهیزات شما می توانید ایمنی کار را تامین نمایید.

کفش ایمنی

کفش ایمنی یکی از مهمترین تجهیزات کار می‌باشد که از پاها مراقبت می‌کند. به دلیل آسیب پذیر بودن پاها ،استفاده از کفش کار به کفش ایمنی بسیار ضروری بوده و هر فردی باید از آن استفاده نمایند.کفش ایمنی در انواع چرمی کاربرد بسیار گسترده ای در بخش صنعت داشته و در کارهایی از قبیل کارهای ساختمانی کار و غیره از آن استفاده می‌شود همچنین کفش ایمنی در نوع لاستیکی برای آزمایشگاه ها و کار با مواد شیمیایی استفاده شده و برخی کفش ها در نوع ضد الکتریسیته برای محیط هایی که جریان الکتریسیته در آنجا وجود دارد، استفاده می شود. برای خرید انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی با قیمت ارزان به سایت رادین ایمن مراجعه فرمایید.

فروش اینترنتی انواع تجهیزات ایمنی

تجهیزات ایمنی و همانطور که گفته شد از موارد ضروری در هر شغلی بوده و استفاده از آن بسیار مهم می باشد. رادین ایمن فروش اینترنتی تجهیزات ایمنی مانند فروش کفش کار را به صورت گسترده به شما ارائه می کند و شما با خرید از این مجموعه می توانید انواع تجهیزات ایمنی را به صورت مطمئن و با قیمت ارزان تهیه کنید.

تجهیزات ایمنی توسط فروشندگان مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه می گردند که به همین جهت شما بعد از در نظر گرفتن کیفیت باید به قیمت آن نیز توجه داشته باشید و با خرید از مراکزی که قیمت های مناسبی را در نظر می‌گیرند بتوانید این تجهیزات ایمنی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()