طرح توجیهی به منظور امکان سنجی بازار نسبت به یک فعالیت انجام می گیرد. به عبارتی پیش از راه اندازی یک کسب و کار، نیاز است که بر روی یک پروژه تحقیقات فراوانی صورت می گیرد. اهداف تدوین طرح توجیهی، این است که بتوانند سرمایه گذار را نسبت به آیندۀ فعالیت کاری که قصد انجام آن را دارد، آگاه سازند. معمولاً پس از نوشتن  طرح توجیهی برای طرح سرمایه گذار، بازده و کشش بازار نسبت به پذیرش پروژه نوپا از نظر جوانب مختلف مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا نیز با بهره مندی از تیم کاری متخصص و مشاورین مجرب کسب و کار توانسته اند شرایط را برای ارائه طرح توجیهی متناسب با مشاغل نوپا فراهم می سازد.

به طور کلی تهیۀ گزارش طرح توجیهی پروژه ای که یک سرمایه گذار قصد راه اندازی آن را در ابعاد کوچک و یا بزرگ دارند، یک نیاز محسوب می شود. بدیهی است تجزیه و تحلیل اطلاعات واقعی بازار اعم از نیاز بازار، میزان سرمایۀ مورد نیاز جهت راه اندازی پروژه، زمان رسیدن به سود، مدت زمان اجرای پروژه، میزان متقاضی، نحوۀ تأمین لوازم و تجهیزات اولیه، وسایل نقلیه باری مورد نیاز برخی از مواردی هستند که هنگام اجرای یک پروژۀ جدید باید در نظر گرفته شوند.

هزینۀ تهیۀ طرح توجیهی مانند طرح توجیهی فرآوری قیر طبیعی به حجم پروژه و فعالیت هایی که جهت گردآوری و تجزیه و تحلیل بازار انجام می گیرد، مشخص می گردد. در چنین وضعیتی، گاهی اوقات ابعاد پروژه به طور دقیق مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود. کلیۀ پروژه هایی که تازه قصد راه اندازی آن را دارند، نیازمند به سفارش طرح توجیهی هستند. جهت مشاورۀ تخصصی در حوزۀ اجرای پروژۀ مورد نظر می توانید از تجربیات گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()