افراد زیادی هستند که با اندک اطلاعاتی درباره لوازم ورزشی مورد نیاز به سراغ خرید تردمیل می‌روند و نمی‌توانند به آن چیزی که واقعا نیاز دارند برسند. در این مقاله تردمیل کو قصد دارد شما را با اشتباهات رایج که دیگران در هنگام  خرید تردمیل  مرتکب آن شده اند آشنا سازد تا بتوانید کالای مورد نیاز خود را شناسایی و تهیه کنید.

با افزایش آگاهی خود درمورد تردمیل از لذت خرید این کالای ورزشی برخوردار شود.

مهم ترین نکات هنگام خرید که از اشتباه جلوگیری می‌کند

برای خرید کالای تردمیل باید با چگونگی کارکرد و ویژگی های آن آشنایی کامل داشته باشید و سپس بدانید در هر برند و مدل از آن محصول چه چیزی تغییر کرده یا وجود ندارد. در این بخش از مقاله چندین فاکتور را برایتان دسته بندی کردیم که باید در هنگام خرید به خاطر داشته باشید.

اولولیت خرید تردمیل با کیفیت محصول است

عده زیادی از افرادی که قصد خرید تردمیل را دارند فاکتور قیمت را بر کیفیت ارجع می‌دانند. به خاطر داشته باشید که گرچه قیمت در خرید یکی از مهم ترین مشخصه هاست، اما هیچ گاه نباید کیفیت را قربانی قیمت کنید. این‌کار می‌تواند برای مفاصل شما خطرات آفرین باشد.

کالای دسته دوم

اگر از آن دسته افرادی هستید که به هر دلیلی قصد دارید با مبلغی مقرون به صرفه تردمیل بخرید، می توانید به سراغ تردمیل دسته دوم بروید. درمورد خرید دسته دوم این نکته را مد نظر داشته باشید که از سن تردمیل زمان زیادی نگذشته باشد.

سلامتی شما اولویت است

اگر خواستار خرید تردمیل با بهترین کیفیت هستید، فراموش نکنید که برخی از تولیدکننده‌ها پول برند خود را می‌گیرند و این موضوع تضمین کننده کیفیت آن نیست. سیستم بالشتک می‌تواند در کالایی با قیمت پایین هم مناسب باشد. با اولویت قراردادن سلامتی خود بهترین محصول را بیابید.

مغلوب قدرت اسب بخار موتور تردمیل نشوید.

گول تبلیغات مربوط به قدرت تردمیل را نخورید. قدرت بالای موتور همیشه هم به در بخور نیست. ساکن بودن دستگاه درحالی‌که اسب بخار قدرت 4.5 دارد موجب گرم شدن دستگاه می‌شود. قدرت لازمه را بیابید که بتواند به‌طور مداوم برایتان کار کند بدون این‌که به موتور فشار وارد شود و عمر تردمیلتان را کم کند. موتور تردمیل گران ترین قطعه آن است.

وزن و صدا

یکی از مشخصه هایی که می‌تواند به شما در تشخیص کیفیت تردمیل کمک کند صدای موتور است. خریداران در هنگام خرید از یاد می‌برند که میزان صدای تولیدی موتور را در نظر بگیرند.

همچنین در نظر گرفتن وزن متناسب با نیازتان نیز از دیگر عواملی است که باید به آن توجه ویژه ای کنید. عده ای از خریداران گمان می‌برند، وزن بالای محصول به معنای مقاومت بالای در برابر دویدن است که این باوری غلط محسوب می‌شود. همه چیز بستگی به کیفیت کالا دارد.

گول ظاهر و سطح تردمیل را نخورید

برخی از مشتری‌های در هنگام خرید تردمیل گول ظاهر تردمیل را می‌خورند و فراموش می‌کند که در برخی موارد تولید کننده با ظاهری شیک ضعیف کیفی محصول خود را پوشش می‌دهد. ظاهر برای جلب توجه شماست تا حواستان را از فاکتورهای مهم‌تر پرت کند.

نیازهای بدنی خود را در نظر داشته باشید

برخی از خریداران عزیز در زمان خرید به تمام مشخصه‌ها مانند کیفیت، موتور، قیمت و ... توجه می‌کنند، اما به یاد ندارند که خودشان به عنوان مصرف کننده از دیگر مشخصه های مهم هنگام  خرید تردمیل باشگاهی هستند که باید به آن توجه کنند.

شما پیش از خرید باید بدانید دقیقا چه چیزی مورد نیازتان است. آیا تنها سطح صاف تردمیل برایتان کافی است یا نیاز به سطح شیب دار دارید؟ به چنین سوالاتی پیش از خرید پاسخ دهید تا به بهترین انتخاب برسید.

سخن آخر

با رعایت نکات بیان شده در این مقاله می‌توانید از اشتباهات رایج هنگام خرید تردمیل جلوگیری کنید و خریدی امن و بدون پشیمانی را تجربه کنید. دانستن پیش از خرید می‌تواند به شما کمک کند تا از شر تبلیغات سودجویانه در امان بمانید. از یاد نبرید که سلامت شما در اولویت است. پس خود را به عنوان اولویت اصلی در نظر بگیرید. تردمیل وسیله ایست که برای سلامتی شما به کار می‌رود.

 

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()