ورزش کردن به شیوه‌های مختلف همواره مورد توجه افراد گوناگون بوده است. به عبارت بهتر اکثر افراد به ورزش علاقه دارند؛ با این وجود دلایل زیادی وجود دارد که زمینه‌ساز ورزش نکردن و یا ورزش کردن به صورت دوره‌ای ( نه به صورت دائم) می‌شود. کمبود زمان، نبود فضای مناسب برای ورزش کردن و یا عدم دسترسی آسان به این فضا، بی‌انگیزگی، دغدغه‌های گوناگون ذهنی، درگیری‌های گوناگون شغلی و تحصیلی و سایر موارد مشابه همگی از علت‌هایی هستند که افراد ورزش را به کلی به فراموشی می‌سپارند و یا تنها گاهی اوقات به آن می‌پردازند. اما علم و تکنولوژی نیز در این جنبه از زندگی نیز به کمک بشر آمده است.

دستگاه ورزشی تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی است که با شبیه‌سازی دویدن و راه رفتن در فضاهای بسته، افراد را از حضور در پارک‌ها و خیابان‌ها جهت اجرای تمرینات ورزشی بی‌نیاز می‌کند. اگر شما هم به تازگی تصمیم به خرید تردمیل گرفته‌اید و قصد کسب آگاهی در مورد قیمت  فروش تردمیل را دارید تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.  

قیمت فروش تردمیل

درست است که تصور کردن یک تردمیل در خانه خودتان، احساس خوبی به شما می‌دهد اما برای خرید تردمیل نباید عجله کنید. زیرا هزاران گزینه مختلف و گوناگون در وجود دارند که می‌توانند یک مورد خرید باشند. وجود برندهای مشهور فراوان و تولید کنندگان بی شمار این دستگاه ورزشی، فرآیند انتخاب و تعیین یک دستگاه تردمیل را سخت می‌کند. پس لازم است که در این موقعیت از یک راهنمای خرید مرتبط استفاده شود.

در زمان خرید تردمیل باید به نکاتی توجه کرد که قیمت تردمیل یکی از این موارد است و باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

برای آغاز فرآیند خرید تردمیل، ابتدا باید به تعیین میزان بودجه مورد نظر که ممکن است در یک محدوده متغیر باشد، پرداخت. در این مرحله نباید به دستگاه تردمیلی علاقه پیدا کنید که برای خریداری آن، پول و پس اندازه کافی ندارید. پس بهتر است که قبل از جستجو برای تردمیل مورد علاقه و مناسب خود، این نکته را در نظر بگیرید که محدوده بودجه و هزینه پرداختی شما چه مقدار خواهد بود.در ادامه تردمیل‌ها بر اساس قیمت هر کدام از آنها، دسته‌بندی خواهند شد. آن دسته از دستگاه‌های تردمیل که از لحاظ قیمت در یک دسته و محدوده طبقه‌‌بندی خواهند شد، از ویژگی‌های مشترک، امکانات مشابه و تجهیزات یکسان برخوردار هستند و در واقع به یکدیگر شباهت دارند.

 

دستگاه تردمیل با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان

تردمیل‌هایی که محدوده قیمت آنها تا سقف 10 میلیون تومان است مواردی از انواع تردمیل را در بر می‌گیرند. هم اکنون چنین مدل‌هایی از دستگاه تردمیل که توسط کشور ایران تولید و طراحی شده است وجود دارد. چنین دستگاه‌های تردمیلی از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند. این دستگاه‌های تردمیل برای اشخاصی مناسب است که نیزامند یک تردمیل خانگی هستند و تردمیل آنها قرار نیست که کار و فعالیت زیادی انجام دهد. سرعت این دستگاه‌های تردمیل به طور معمول، 12 کیلومتر در ساعت است. انواع تردمیل که در این محدوده قیمت وجود دارند عبارتند از:

1) تردمیل خانگی روبیمکث 9918

2) تردمیل خانگی 9909

3) تردمیل خانگی روبیمکث 8883

فروش تردمیل با قیمت کمتر از 25 میلیون تومان

تردمیل‌هایی که قیمت آنها حداکثر 10 میلیون تومان است مواردی از انواع این دستگاه ورزشی را در بر می‌گیرند. در این محدوده قیمت می‌توان بازه وسیعی از دستگاه‌های تردمیل را پیدا کرد. این تردمیل‌ها نسبت به تردمیل‌های گروه قبل (قیمت کمتر از 10 میلیون تومان) کیفیت قابل ملاحظه‌ای دارند؛ در واقع می‌توان گفت که کیفیت قطعات این دستگاه‌های تردمیل در مقایسه با دسته قبل بیشتر و گسترده‌تر است. سرعت این دستگاه های تردمیل به بیشتر از 16 کیلومتر در ساعت می‌رسد. همچنین این تردمیل‌ها قابلیت افزایش شیب تا 15 درجه را دارند. این نکته را نیز باید به ویژگی‌های این دسته از تردمیل‌ها افزود که این دستگاه‌ها انتخاب مناسبی برای این موضوع هستند که مصدومین بتوانند با استفاده از آن به توان‌بخشی خود کمک کنند. ممکن است که این دسته از تردمیل‌ها دارای دوام و ماندگاری لازم جهت استفاده در باشگاه ورزشی نباشند. تعدادی از مدل‌های این تردمیل‌ها با محدوده قیمت 10 تا 25 میلیون تومان عبارتند از:

1) تردمیل فیتنس CPA7

2) تردمیل خانگی مینی 5

3) تردمیل تاشو مینی مجیک

خریداری تردمیل از هایپر جیم

برای خرید تردمیل باشگاهی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه هایپرجیم، اطلاعاتی راجع به دستگاه‌های تردمیل کسب کنید. این فروشگاه ضمن معرفی انواع مدل‌ها و برندهای دستگاه تردمیل، اطلاعات پیرامون قیمت هر دستگاه را به افراد متقاضی و مشتریان ارائه خواهد کرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()