همه افراد کم و بیش آگاه هستند که ورزش، فعالیتی مناسب و مفید است. از کودکی در خانه، مدرسه، دانشگاه و دیگر محیط‌های جامعه افراد را به ورزش تشویق کرده‌اند. اما برخی افراد علاقه چندانی به ورزش از خود نشان نمی‌دهند؛ دسته‌ای دیگر از اشخاص نیز وجود دارند که به طور دقیق از مزیت‌های ورزش نسبت به کم‌تحرکی آگاه هستند اما مواردی را به عنوان مانع برای ورزش مطرح می‌کنند. کمبود زمان، عدم انگیزه، دغدغه‌های گوناگون و سایر موارد مشابه در این دسته قرار می‌گیرند. در این میان به دستگاه ورزشی تردمیل اشاره می‌شود که امکان ورزش در خانه را برای افرادی که به هر دلیلی زمان و امکان رفتن به پارک و خیابان جهت پیاده‌روی را ندارند فراهم می‌کند. به عبارت بهتر دستگاه تردمیل را می‌توان شبیه‌سازی برای دویدن و راه رفتن تعریف کرد که از امکانات و تجهیزات دیگری نیز برخوردار است. این امکانات، قیمت تردمیل را تعیین خواهند کرد. اگر تمایل به آگاهی از امکانات موثر بر قیمت خرید تردمیل هستید، در ادامه با هایپرجیم همراه شوید.

چرا قیمت دستگاه‌های ورزشی تردمیل با یکدیگر تفاوت دارند؟

موارد بسیار زیادی را می‌توان نام برد که بر قیمت دستگاه ورزشی تردمیل اثر می‌گذارند و آن را افزایش یا کاهش می‌دهند. تردمیل‌هایی که طراحی و تولید شده‌اند بسیار گسترده و وسیع هستند و به همین دلیل است که به دسته‌‌بندی‌های کلی تقسیم می‌شوند. تقسیم‌بندی این دسته‌بندی‌ کلی نیز به چند زیر مجموعه صورت می‌گیرد. بر همین اساس نیز هر تردمیل با توجه به مشخصات و ویژگی‌های خود و دسته‌ای که در آن قرار گرفته است می‌تواند دارای قیمت متفاوتی باشد. بنابراین موارد مختلفی بر قیمت یک دستگاه تردمیل اثرگذار هستند.

امکانات موثر بر قیمت خرید تردمیل شامل چه مواردی می‌شوند؟

 یکی از این عوامل مهم و موثر بر قیمت خرید تردمیل، این است که موتور آنها از چه نوعی است. تردمیل‌های موتوردار دارای دو نوع موتور هستند (AC , DC)  که موتور AC   گران‌تر است. علاوه بر این، میزان قدرت موتور هم بر قیمت تردمیل اثر می گذارد. امکانات دستگاه ورزشی تردمیل نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد؛ به این صورت که برخی تردمیل‌ها دارای امکاناتی مانند پایه دراز نشست، ویبراتور، دمبل و مسگری هستند تا افراد با استفاده از این ابزارها به انجام حرکات تمرینی دلخواه خود بپردازند و در نهایت هر کدام از این امکانات و تجهیزات، قیمت نهایی دستگاه ورزشی تردمیل را تغییر خواهند داد. از دیگر امکانات موثر بر قیمت خرید تردمیل این است که در صورت برخورداری از ضربه گیر، جنس آن و تعداد ضربه‌های تعبیه شده در بخش پایین تسمه دستگاه چگونه هستند. جنس بدنه این وسیله ورزشی و میزان تحمل وزن آن هم تا در حد خود تعیین کننده قیمت تردمیل هستند. برخی از تردمیل‌ها دارای صفحه نمایشگر هستند؛ کیفیت، امکانات و تجهیزات صفحه نمایشگر و کنسول آنها در این دسته از تردمیل‌ها ممکن است با دیگری متفاوت است. به طور مثال در برخی از دستگاه‌ها صفحه نمایشگر لمسی است و امکانات پیشرفته‌تر هستند. قابلیت‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند قیمت یک دستگاه ورزشی تردمیل را افزایش دهند، این قابلیت‌ها عبارتند از : جای قرار دادن بطری، حسگر ضربان قلب، شیب برقی و یا دستی، قابلیت تا شدن، اسپیکر، چرخ حمل و نقل، شارژر، محل قرار دادن موبایل و دیگر موارد مشابه.

آنچه بهتر است در پایان به عنوان جمع‌بندی نهایی بدانید

یکی از موارد مهم در خرید هر کالایی، قیمت خرید و هزینه آن است؛ پس در خرید تردمیل باشگاهی باید دقت کرد. پرسش اولیه و ابتدایی هر فردی در زمان خرید هر محصولی، قیمت کالای مربوطه و در واقع هزینه‌ای است که باید در ازای خرید آن محصول بپردازند. این موضوع طبیعی است؛ زیرا افراد برای تهیه هر محصولی، باید از توانایی تامین بودجه آن برخوردار باشند و قیمت هر کالا را با بودجه در دسترس خود مطابقت دهند. یکی از محصولات امروزی که استفاده از آن در جامعه رایج شده است، دستگاه ورزشی تردمیل است. توسعه شهرنشینی و زندگی در آپارتمان و همچنین افزایش کم‌تحرکی در نتیجه تغییر برخی ابعاد زندگی، زندگی افراد را دگرگون کرده است که ممکن است عواقب ناخوشایندی برای سلامتی آنها در پی داشته باشد. بخش بزرگی از جامعه نیز به این موضوع پی برده‌اند و با ورزش کردن در تلاش هستند که از این عواقب نامطلوب و ناخوشایند پیشگیری کنند. ورزش ساده دویدن و راه رفتن یکی از انواع تمرینات ورزشی است؛ افراد برای این ورزش با کمبود وقت و فضای مناسب مواجه هستند. در حال حاضر، دستگاه تردمیل این دغدغه را برطرف کرده است و به عنوان ابزاری پرکاربرد در زمینه ورزش مطرح و شناخته شده است. تولیدکنندگان این دستگاه در حال حاضر بسیار زیاد هستند؛ بنابراین طبیعی است که تردمیل‌های موجود در بازار از تنوع و امکانات متفاوتی برخوردار باشند. همین موضوع منجر شده است که تردمیل‌ها قیمت‌های گوناگونی نیز داشته باشند. این مقاله به ارائه و تشریح امکانات موثر بر قیمت خرید تردمیل پرداخته است.

خرید دستگاه ورزشی تردمیل از هایپرجیم

پیش از خرید یک دستگاه ورزشی تردمیل، بودجه خود را مشخص کنید و بعد از این که قیمت مدل‌ها و انواع مختلف این دستگاه را بررسی کردید اقدام به انتخاب گزینه مناسب برای خود بکنید. برای خرید تردمیل می‌توانید به هایپرجیم مراجعه کنید. هایپرجیم ضمن آگاه کردن شما از امکانات موثر بر قیمت خرید تردمیل می‌توانند مدل‌ها و انواع مختلف تردمیل را برای متقاضیان ارائه کنند و آنها را در فرآیند خرید راهنمایی و یاری کنند تا رضایت مشتریان و متقاضیان را به وجود آورند.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()