در واقع راه درست و اشتباه برای استفاده روی اسکی فضایی باشگاهی وجود دارد. با فرم و طرح صحیح حمله، می‌توانید تمرین واقعاً قاتل را روی دستگاه داشته باشید.

برای اینکه بفهمید چگونه از هر قدمی بهترین استفاده را ببرید، از متخصصان تناسب اندام بهترین توصیه‌ها را به همراه تمرین مؤثر 20 دقیقه‌ای جمع آوری کرده‌ایم. در اینجا نحوه استفاده حداکثری از تمرین  اسکی فضایی باشگاهی خود آورده شده است.

قبل از زدن شروع به حرکت روی اسکی فضایی باشگاهی برنامه ریزی کنید

حتی قبل از اینکه روی دستگاه قدم بگذارید، برای تمرین یک هدف تعیین کنید. در این مسیر از خود بپرسید که می‌خواهید در آن روز به چه چیزی برسید. سپس سطح درک شده خود را از تلاش در جایی که صفر مانند رفتن به پیاده روی آرام است تنظیم کنید.

نداشتن هدف یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات افراد در این ورزش است. مردم فقط می‌پرند و فکر می‌کنند، اگر من حرکت کنم، این کار مؤثر خواهد بود، اما این‌طور نیست. شما باید یک برنامه تمرینی داشته باشید.

از دسته‌ها برای تمرین کل بدن استفاده کنید

قدرت بین قسمت بالایی و پایینی بدنه در اسکی فضایی تقسیم می‌شود. برای مؤثرترین تمرین، اهرم‌ها را به طور فعال فشار داده و بکشید و در عین حال، حالت عمودی خود را حفظ کنید، شانه‌های خود را به سمت عقب کشیده و شکم خود را درگیر نگه دارید. در غیر این صورت بازوها دقیقاً برای سوار شدن در امتداد هستند.

کار کردن با دستگاه بدون اینکه اصلاً روی نرده‌ها نگه دارید، گزینه دیگری است. در این حالت، بیشتر نیرو از قسمت پایین بدنه تولید می‌شود و به فعال‌سازی و تعادل بیشتر هسته‌ای نیاز دارد. راست بمانید، عضلات شکم را درگیر نگه دارید و بازوها را با زاویه 90 درجه به جلو و عقب حرکت دهید. مثل اینکه در حال دویدن هستید.

iPad را زمین بگذارید

حواس‌پرت شدن توسط مجله یا هر چیز مشابهی همچون قاتل تمرینی است. روی تمرین تمرکز کنید، نه طرح داستان.

در اسکی فضایی باشگاهی از چه چیزهایی باید اجتناب کرد

افتادن به عادات بد در این کالا می‌تواند آسان باشد، به خصوص اگر سال‌ها این عادت‌ها را انجام داده باشید. در اینجا چند «نه» قابل ذکر است.

نه به سستی

با استفاده از نرده‌های روی دستگاه، گرفتن و خم شدن به جلو می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، زیرا پاهایتان همه کار را انجام می‌دهند، اما خم شدن به جلو باعث می‌شود که تمرین راحت‌تر شده، بنابراین هیچ لطفی به شما نمی‌کند.

در عوض، با هسته محکم، بدون خم شدن، صاف بمانید. فرم ضعیف و هرگونه کجی ناکارآمد است و می‌تواند به کمردرد و عدم تعادل عضلانی منجر شود. به علاوه، این دسته‌ها قرار نیست، تمرین را آسان کنند.

اغلب افرادی را می‌بینید که به شدت به نرده‌ها تکیه داده‌اند، اما تمام کاری که انجام می‌دهند، فریب دادن دستگاه است. اگر وزن خود را روی نرده‌ها بیندازید، دستگاه می‌گوید که کالری مصرفی بیشتر از چیزی است که واقعاً هست.

نه به تکرار روال عادی

انجام همان تمرینات روزانه ممکن است در ابتدا مؤثر باشد، اما در نهایت منجر به تناسب اندام نخواهد شد یا نتیجه در حد تلاشتان نخوهاد بود. بدنتان ماشینی تکاملی است که برای سازگاری با عوامل استرس‌زا جدید در حدود چهار تا شش هفته برنامه ریزی شده است. تغییر مداوم متغیرهای تمرین مهم است.

برای بهره‌مندی از حداکثر فواید عمومی تناسب اندام، تمرینات اینتروال راهی است که می‌توان انجام داد. در حقیقت شرایط بهتری نسبت به کار در حالت ثابت خواهید داشت. از چیزهای خوب در مورد اسکی این است که شما چند متغیر دارید که می‌توانید آن‌ها را دست‌کاری کنید که تمرینات چالش‌برانگیزتر شوند. این موارد مانند مقاومت، سرعت گام و حتی ارتفاع در برخی از ماشین‌ها خواهد بود. فروش اسکی فضایی از سایت با بهترین قیمت و کفیت انجام می گیرد. 

فواصل 5 دقیقه‌ای انجام دهید و هر بار مقاومت را افزایش دهید

با سرعت ثابت و شتاب پایه شروع کنید و بمانید و با تنظیم شیب دستگاه، آن را افزایش یا کم کنید.

به مدت 2 دقیقه با سرعت پایه حرکت کرده، سپس به مدت 2 دقیقه سرعت را دو برابر کنید. همچنین با ثابت نگه داشتن شیب این کار باید انجام شود. سپس 1 دقیقه ریکاوری کنید. این الگو را به تعداد دلخواه تکرار کرده و از نتیجه حاصله در طولانی مدت لذت ببرید.

بهترین تمرین 20 دقیقه‌ای

تمرین تناوبی با شدت بالا راهی سریع و مؤثر برای انجام تمرین محکم با زمان محدود است. آنچه این تمرین اینتروال فاقد مدت زمان است، شدت آن را جبران می‌کند.

سرعت متوسط باید مانند دویدن معمولی باشد. نه دو سرعت، نه پیاده روی. مقاومت کم باید 40 تا 50 درصد حداکثر تلاشتان باشد. مقاومت متوسط باید 60 تا 70 درصد بوده و مقاومت بالا باید 80 الی 90 درصد باشد.

برای چالش بیشتر 1 یا دو ست 30 ثانیه‌ای از تمرینات با وزن بدن را با شدت کم مانند پلانک، فشار، اسکات با هوا، یا لانژ در طول دوره‌های ریکاوری انجام دهید.

سخن آخر

برای دست یابی به اطلاعات بیشتر و تمرینات متنوع‌تر در مورد اسکی فضایی باشگاهی می‌توانید به سایت هایپرجیم مراجعه کنید. کالایی جذاب که باعث می‌شود، همواره روی فرم باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()