اتوبوس دربستی متقاضیان زیادی دارد چون مجموعه های متعددی فعالیت دارند که جهت رفاه گروهی از افراد و تردد درون شهری و برون شهری نیازمند به اجاره اتوبوس دربستی هستند. واحد گشت تهران در ادامه بیشتر به موارد مهم در رابطه با تهیۀ اتوبوس دربستی می پردازد. بدین وسیله افرادی که اقدام به کرایه اتوبوس دربستی می کنند، با آگاهی بیشتر بتوانند مناسب ترین اتوبوس را تهیه نمایند. شرکت ها و سازمان های مختلفی با تهیۀ اتوبوس دربستی ، وسیلۀ نقلیۀ مناسبی جهت سرویس کارکنان انتخاب می کنند.

موارد مهم تعیین قیمت اجاره اتوبوس دربستی

علاوه بر آنکه کارخانجات و شرکت ها به عنوان سرویس دربستی کارمندان، اقدام به اجاره اتوبوس دربستی می نمایند. مدارس، دانشگاه ها، تورهای گردشگری و همچنین عموم افراد جهت برگزار مراسم تشریفاتی نیز می توانند اتوبوس دربستی تهیه نمایند. به طور کلی تهیۀ اتوبوس دربستی راهکار مناسبی برای سفرهای دسته جمعی است. اتوبوس دربستی واحد گشت تهران به صورت دربستی روزانه و ساعتی صورت می گیرد. در دسته بندی های مختلف از جمله اتوبوس VIP و اتوبوس معمولی با ظرفیت های مختلف صورت می پذیرد. بدین ترتیب مؤسساتی و مجموعه هایی که نیاز به تهیۀ اتوبوس دربستی هستند، با در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون تعداد نفرات، میزان مسافت و نوع خدماتی که از  واحد گشت قصد دریافت آنها را دارند، اقدام به رزو اتوبوس دربستی با تعرفه مشخص می نمایند.

هزینۀ اتوبوس دربسته به طور کلی بر اساس مدل اتوبوس، ظرفیت اتوبوس و مدت زمان اجاره اتوبوس بر مبنای کیلومتر صورت می پذیرد. بدین ترتیب افرادی که نیازمند به اتوبوس دربستی بهشت زهرا و یا ترانسفر بازیکنان یک باشگاه هستند، می توانند با تعرفه ای مشخص و در نظر گرفتن تمام جوانب، با قیمت مناسب اتوبوس دربستی لوکس مورد نظر خود را با ظرفیت مناسب و امکانات رفاهی مناسب رزرو نمایند.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()