مخاطرات فراوانی وجود دارد که برخی از مشاغل برای افراد بوجود می آورد. به همین دلیل خرید دستکش ایمنی برای افراد ضروری می باشد. در واقع عموم افراد بیشتر کارهای خود را با دست انجام می دهند، به همین دلیل دستکش ایمنی نقش مهمی در حفظ سلامت دست ها در برابر خطرات احتمالی همانند سوختگی، خورندگی با مواد اسیدی، عایق بودن، خاصیت ضد آب، بریدگی، برق گرفتگی، حساسیت پوستی و غیره خواهد داشت. فروشگاه رادین ایمن به دلیل اهمیت کاربردی که این نوع وسیلۀ ایمنی جهت جلوگیری از مصدومیت ها و آسیب های پوستر مورد استفاده قرار گرفته می شود، این مقاله را جهت آشنایی هر چه بیشتر شما فراهم نموده است.

ویژگی های مهم دستکش ایمنی

 از ویژگی های بارز دستکش ایمنی می توان به مقاومت بالای آن در برابر خطرات احتمالی اشاره نمود. متاسفانه برخی از افراد از روی سهل انگاری این نوع تجهیزات ایمنی را استفاده نمی کنند که کار اشتباهی می باشد. گردآوری این مقاله به منظور افزایش سطح آگاهی شما نسبت به تهیۀ تجهیزات ایمنی از جمله دستکش کار می باشد.

دستکش ایمنی پارچه ای، دستکش ایمنی لاتکس، دستکش ایمنی چرمی، دستکش ایمنی نسوز، دستکش کار ضد برش، دستکش ایمنی ضد اسید، دستکش کار جوشکاری آرگون و ... تنها برخی از دسته بندی های اصلی دستکش ایمنی به شمار می روند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های مهم و کلیدی هستند که کاربری آنها را از یکدیکر متمایز می سازد.

به عنوان مثال کارگران و کارمندان صنایع پتروشیمی، صنایع صنعتی، صنایع تولید مواد شیمیایی و ... که با مواد شیمیایی در ارتباط هستند، خرید دستکش ایمنی ضد اسید به آنها توصیه می شود چون مقاومت بالایی در برابر خورندگی دارد. جهت  خرید کفش کار استاندارد با کیفیت عالی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید و از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن به صورت آنلاین دستکش ایمنی تهیه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()