زغال سکه ای یکی از محبوب ترین زغال های موجود در بازار است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. افراد زیادی خواستار خرید زغال سکه ای لیمو هستند چون جهت مصارف استعمال دخانیات با سوزاندن زغال سکه ای لیمویی می توان بویی مطبوع در محیط پراکنده نمود و همواره طرفداران خاص خود را دارد. خرید زغال سکه ای لیمو برای محافل و سفره خانه ها بسیار کاربردی است و به نوعی صرفۀ اقتصادی دارد. اگر نیازمند به خرید زغال لیمو جهرم هستید می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ خرید و فروش زغال های داخلی و خارجی فعالیت دارد و همواره جهت جلب رضایت مشتریان، محصولات با کیفیتی را عرضه می کند.

خرید ذغال سکه ای لیمو با دوام

همانطور که می دانید پایۀ اصلی تشکیل دهندۀ زغال لیمو از تنه و شاخه های درختان مرکب از جمله لیمو ترش، لیمو شیرین، نارنج و پرتغال استفاده می شود. افراد زیادی که خواستار خرید زغال سکه ای لیمو هستند، به دلیل بوی خوشی که این نوع زغال از خود متساعد می کند، می باشد. متناسب با موقعیت های مختلف می توان از مزایای زغال لیمو برای پخت کباب و یا استعمال دخانیات استفاده نمود.

زغال سکه ای به دلیل داشتن ابعاد کوچک دایرده ای و کم ارتفاع مورد استقبال قرار گرفته است و خیلی سریع آتش گرفته می شود و می تواند حرارت یکنواختی را تولید نموده و گزینۀ مناسبی برای استعمال دخانیات به شمار می رود. اگر نیاز به خرید زغال سکه ای لیمو ارزان دارید، می توانید به مراکز معتبر عرضۀ زغال های ایرانی مراجعه نمائید.

از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب، به سهولت می توانید اقدام به  خرید ذغال لیمو و ذغال سکه ای لیمو جهرم به صورت بسته بندی نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()