زغال به عنوان یکی از وسایلی است که جهت اشتعال و ایجاد آتش در محیط شهری مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت تهیۀ زغال از چوب درختان استفاده می شود و به رنگ سیاه بوده و هنگام سوختن از خود دود و یا گاز سمی تولید نمی کند. خرید زغال سفره خانه ای جهت مصارف استعمال دخانیات است. همانطور که می دانید استفاده از ذغال به عنوان جایگزین مناسب بجای چوب خشک درختان می باشد. اگر نیازمند به خرید زغال سفره خانه ای می باشید، می توانید به مراکز عرضه کنندۀ زغال های ایرانی و وارداتی مراجعه نمائید.

برای خرید ذغال سفره خانه ای می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس گرفته و پس از مشورت و آگاهی از محصولات فروشگاه، زغال های مناسبی را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید.

ویژگی های مهم زغال سفره خانه ای

نکات متعددی در خصوص خرید زغال سفره خانه ای وجود دارد که می توان به رنگ و کیفیت بافت زغال اشاره نمود. امروزه بیش از گذشته شاهد خرید زغال سفره خانه ای در کنار زغال کبابی می باشیم چون افرادی که به سفره خانه ها مراجعه می کنند، برای استعلام دخانیات نیازمند به زغال هستند که بتوانند توتون را روشن نگه دارند. افرادی که قصد خرید زغال سفره خانه ای دارند می توانند زغال های مورد نیاز خود را در دسته بندی زغال لیمو و یا زغال فشرده با قیمت مناسب تهیه نمایند. در واقع این نوع زغال ها از دوام بالا برخودار است و خیلی زود سرخ شده و سریع آتش می گیرند.

برای خرید ذغال لیمو و ذغال سکه ای سفره خانه ای می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نموده و زغال با کیفیتی را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()