کاربردهای متعارفی از طرح توجیهی می شود چون افراد زیادی علاقه مند به راه اندازی یک کسب و کار جدید و یا سرمایه گذاری در صنایع مختلف می باشند. جهت اجرای یک پروژه باید جوانب مختلف یک فعالیت در نظر گرفته شود. موفقیت و عدم موفقیت آیندۀ یک پروژه را می توان با تهیۀ طرح توجیهی پیش از راه اندازی پروژه انجام داد. مراحل اجرای کار، نحوۀ تأمین نیروی انسانی، تعداد نیرو، تأمین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، سیستم حمل و نقل، قیمت فروش کالا، ارزش محصول، میزان سرمایۀ اولیه، برآورد زمان سودآوری پروژه، بررسی نیاز بازار نسبت به محصولات جدید و نوع خدمات از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام نگارش طرح توجیهی گردآوری می شوند.

جهت راهنمایی و مشاورۀ تخصصی می توانید از تجربیات گستردۀ گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید. این مجموعه به صورت تخصصی قادر به مطالعات امکان سنجی بازار هستند و بدین وسیله می توانند طرح توجیهی فنی اقتصادی را متناسب با نوع کسب و کار شما تهیه نمایند.

سرفصل های مهم نگارش طرح توجیهی

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، موارد متعددی وجود دارد که جهت نگارش طرح توجیهی باید در نظر گرفته شود، تا بدین وسیله متناسب با تسهیلات و مشارکتی که سرمایه گذار با صنایع مختلف انجام می دهند، بتوانند اجرای پروژه را با موفقیت انجام دهند. رسیدگی به مدیریت طرح، میزان سرمایه و تعداد سهامداران، بررسی موقعیت بازار، نحوۀ تهیۀ مجوزهای قانونی، عملکرد و توان سرمایه گذار و صاحب طرح و ... تنها برخی از سرفصل های اصلی نگارش طرح توجیهی به شمار می روند. بدین وسیله صاحبان صنایع و مجموعه هایی که قصد سرمایه گذاری مجدد دارند، می توانند به طور مستقیم با تهیۀ طرح توجیهی مصنوعات از چرم طبیعی و... و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و یا تخصصی با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با آگاهی از آیندۀ کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارند، بتوانند به موفقیت های نامحدودی دست یابند.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()