زغال لیمو به عنوان یکی از رایج ترین ذغال هایی است که کاربرد آن را می توان در حوزۀ استعمال دخانیات مشاهده نمود. این نوع زغال نسبت به دیگر انواع ذغال موجود در بازار تفاوت قابل توجهی دارد که می توان به بوی مطبوعی که از آن به استشمام می رسد، اشاره نمود. فرآیند تولید زغال لیمو نیز همانند دیگر انواع زغال موجود در بازار می باشد. با این تفاوت که این نوع زغال از دوام بالایی برخوردار است و از چوب درختان مرکب جهت تولید این نوع زغال استفاده می شود و موجب تمایز آن با زغال های دیگر می شود.

سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ زغال سکه ای لیمو، زغال ساده لیمو، انواع زغال کبابی و ... در تهران فعالیت می کند و همواره در تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت به دست مشتریان گرامی می باشد.

مزایای زغال لیمو

از مهمترین مزایا و ویژگی های زغال لیمو می توان به دوام بالای آن، تولید حرارت یکنواخت، عدم تولید خاکستر زود هنگام، کیفیت بالا، قابل استفاده برای استعلام دخانیات و پخت و پز، عدم تولید گاز و بوی نامطبوع و ... اشاره نمود. بدین وسیله افراد مختلف می توانند در موقعیت های مختلف از مزایای زغال لیمو استفاده نمائید. قیمت خرید زغال سفره خانه ای لیمو بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان وزن بسته بندی، مدل و میزان کیفیت آن اشاره نمود. فروش زغال لیمو به صورت کیسه ای با وزن های متفاوت انجام می پذیرد. از این رو افرادی که نیاز به زغال کم دارند، می توانند صرف حداقل هزینه، ذغال لیمو مورد نظر خود را تهیه نمائید.

از طریق سالار سوز جنوب می توانید انواع زغال لیمو بسته بندی شده را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید. از طریق این مجموعۀ معتبر می توانید زغال های با کیفیت ایرانی و خارجی تهیه نمائید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()