دستکش کار به عنوان یکی از مهمترین لوازم و تجهیزات ایمنی در سطح بازار شناخته می شود. با استفاده دستکش ایمنی می توان از دستان در برابر خطرات فیزیکی حین فعالیت های کاری حفاظت نمود. کاربرد و تنوع دستکش کار  نسبت به گذشته افزایش یافته است و متناسب با مشاغل مختلف می توان مناسب ترین دستکش کار را با قیمت مناسب تهیه نمود.

فروشگاه رادین ایمن یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ایمنی در تهران می باشد و توانسته محصولات با کیفیتی را تأمین و عرضه نماید. 

خرید دستکش کار برش کاری و جوشکاری

مشاغل مختلفی نیازمند به استفاده از دستگاه های جوشکاری و یا برش لیزر هستند. به همین دلیل هر لحظه ممکن است با خطرات جدی از جمله سوختگی و یا برش روبرو شوند. بدیهی است، خرید دستکش کار نسوز بسیار کاربردی خواهد بود. ضمن آنکه دستکش کار مخصوص کارگاه مقاومت بالایی در برابر بریدگی دارد و بدین وسیله می توان دستان را در برابر آسیب های فیزیکی ایمن نگه داشت.

دستکش های ایمنی بر اساس نوع کاربری که می توانند داشته باشند از متریال مختلف ساخته ساخته می شوند تا کاربری خاص خود را در برابر خطرات احتمالی داشته باشد. دستکش ضد برش، دستکش عایق، دستکش آتش نشانی، دستکش جوشکاری، دستکش نسوز و ... از جمله دسته بندی های اصلی دستکش کار به شمار می روند. انتخاب دستکش نقش اساسی بر روی حفظ سلامت دستان خواهد داشت. خرید دستکش ایمنی را از سایت رادین ایمن با قیمت ارزان انجام دهید.

امروزه به دلیل مشغلۀ فکری که افراد با آن روبرو هستند، تجهیز نمودن نیروی کار به تجهیزات ایمنی، می تواند راهکار مناسبی برای جلوگیری از صوانح خطرناک از جمله سوختگی دست، بریدگی، قطعی عضو، حساسیت پوستی، انتقال بیماری و ... باشد. در همین راستا فروشگاه رادین ایمن با تأمین بهترین مارک های دستکش کار مخصوص و استاندارد، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به صاحبان صنایع و عموم افراد می باشد.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()