افراد زیادی وجود دارند که برای داشتن روتین ورزشی صبح ها به دویدن یا راه رفتن در فضای باز می پردازند و مدتی را در آنجا شروع به انجام دادن روتین ورزشی خود می کنند. اگر تا به حال این مورد نظرتان را جلب کرده است که به جای سپری کردن وقتتان در بیرون می توانید ورزش را به خانه خود بیاورید، باید گفت که بله درست فکر کرده اید! دستگاه های ورزشی وسیله ای هستند که شما می توانید از آن ها در خانه خود بجای انجام دادن فعالیت های ورزشی که در فضای باز انجام می دهید استفاده کنید.

افزایش فروش تردمیل تنها بخاطر داشتن تکنولوژی و برنامه های فوق العاده  آن است بخاطر همین سبب شده است که در دسته یکی از محبوب ترین دستگاه های ورزشی قرار گیرد. اما باید در هنگام خرید این محصول کاملا با آگاهی و دانش کامل وارد فروشگاه های ورزشی شوید که قربانی برخی حقه های فروش نشوید! در ادامه هایپرجیم شما را کاملا آگاه می کند و نمی گذارد تجربه بدی را در این مسیر کسب کنید.

در هنگام فروش تردمیل باید به چه مواردی را در نظر بگیرید؟

بسیاری از افرادی وجود دارند که اقدام به خریدن این دستگاه های ورزشی کرده اند اما تنها پس از گذشت چند ماه از خرید خود نه تنها راضی نبوده اند، بلکه خواهان فروش تردمیل خود بوده اند!  تنها دلیل اتفاق افتادن این موضوع این است که در هنگام خرید این محصول ورزشی از اطلاعات و آگاهی کاملی برخوردار نبوده اند و به همین دلیل برخی از فروشنده ها از این موضوع سوء استفاده کرده اند! اما اگر می خواهید که در دام این حقه ها نیوفتید، باید برخی نکات و موضوعاتی را در مورد فروش تردمیل بدانید و که در هنگام دیدن از این دستگاه ها اطلاعات کافی داشته باشید.

۴ نکات اصلی برای بدست آوردن اطلاعات کافی در مورد تردمیل

قطعا اگر در هنگام فروش تردمیل اطلاعات و راهنمایی هایی را در این مورد بدست بیاورید برای خود شما خوب است و می توانید راحت تر انتخاب مناسبی را برای خرید یک دستگاه عالی و کاربردی تردمیل داشته باشید. اگر نگاه کلی به این دستگاه ورزشی بیندازید، متوجه می شوید که از چند قطعه اصلی ساخته شده است که همین چند قطعه جزء اصلی ترین و مهم ترین مواردی است که نیاز دارید قبل از خرید این دستگاه به آن توجه داشته باشید. اما آیا می توانید حدس بزنید که کدام قطعات این دستگاه جزء اصلی ترین ها به حساب می آیند؟

  • صفحه نمایشگر دیجیتالی؛
  • تسمه و نوار پهن دستگاه؛
  • شیب دستگاه؛
  • بدنه اصلی آن.

این موارد بالا جزء اصلی ترین قسمت های این دستگاه ورزشی به حساب  می آید که باید بیشتر توجه و دقت خود را روی این قطعات معکوس کنید.

صفحه نمایشگر دیجیتالی: در بین دستگاه های ورزشی کمتر دستگاهی را پیدا خواهید کرد که بتوانید به واسطه آن از سوخت و ساز بدن خود، فعالیت های درونی بدن و دیگر موارد در صفحه نمایشگر دیجیتالی برخوردار باشید. شما می توانید ضربان قلب، میزان تنفس، سرعت، میزان سوخت و ساز بدن و دیگر موارد را به راحتی در حالی که روی این دستگاه به دویدن و راه رفتن می پردازید بررسی کنید.

ویژگی ها و تکنولوژی های صفحه نمایشگر دیجیتالی محصول به همین جا ختم نمی شود بلکه شما می توانید با اتصال این محصول به تلفن همراه خود و دیگر موارد از آهنگ مورد علاقه خود در هنگام ورزش کردن لذت ببرید. تنها کافی است تلفن مورد نظر را به این دستگاه متصل کرده و سپس آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید. البته جا دارد به این موضوع اشاره کرد که صفحه نمایشگر این محصول در دو نوع ال ای دی و ال سی دی طراحی شده است که تنها تفاوت این دو مورد در نشان دادن علائم و رنگ های مختلف آن است. شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از آن ها را انتخاب کنید.

تسمه   نوار پهن دستگاه: در کفه این دستگاه بالشتکی طراحی کرده اند که شما عمل دویدن را روی آن انجام می دهید و به اصطلاح به آن تسمه نوار پهن نیز گفته می شود. اگر در هنگام فروش تردمیل نگاهی به این دستگاه ها بیندازید و طراحی مدل های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که برخی از این دستگاه ها بالشتکی که برای آن ها طراحی کرده اند ممکن است کوتاه،کوچک یا بزرگ و بلند باشد به خاطر همین هر یک از آن ها استفاده های مشخص خودشان را دارند و اگر تمایل به سرعت بالا یا قدم زدن های بلندی روی این دستگاه دارید، بهتر است محصولی را انتخاب کنید که از تسمه پهن و طول بلندی برخوردار باشد. به این دلیل می یند که از تسمه پهن استفاده کنید زیرا در هنگام دویدن فضای کافی برای انجام دادن این فعالیت داشته باشید و سبب برهم خوردن تعادل شما یا افتادنتان از روی این دستگاه نشود.

شیب کاهشی و افزایشی دستگاه: شاید باورتان نشود اما با قرار دادن امکانات و تکنولوژی های پیشرفته در این دستگاه شما می توانید هر زمان که بخواهید شیب تردمیل ورزشی خود را افزایش یا کاهش دهید. با افزایش دادن شیب سختی ورزش شما نیز بیشتر می شود و می توانید کاهش وزن چشم گیری را در خود شاهد باشید.

البته ممکن است در هنگام فروش تردمیل باشگاهی برخی فروشنده ها این نکته را به شما گوشزد کنند که اگر دچار زانو درد، برخی بیماری های قلبی و عروقی هستید، از شیب بسیار زیاد این دستگاه ها یا حتی شیب اندک آن ها استفاده نکنید. زیرا همانطور که می دانید با افزایش سختی ورزش جنب و جوش بدن شما نیز افزایش پیدا می کند و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.

بدنه اصلی آن: برای داشتن استقامت بالا و مقاومت در برابر دویدن در سرعت های بیشتر بدنه اصلی این دستگاه ها را از آلومینیوم مستحکم یا فولاد ضد زنگ طراحی کرده اند که شما بتوانید با خیال راحت از آن ها برای انجام دادن فعالیت ورزشی خود استفاده کنید. اگر بدنه تردمیل ها را از پلاستیک بسازند، نه تنها مقاومت کمی دارند و زود آسیب می بینند، بلکه سبب می شود در هنگام دویدن تعادل شما از بین برود و به زمین بخورید. پس در فروشگاه ها در هنگام فروش تردمیل به این نکته هم توجه داشته باشید.

کلام آخر

فروش تردمیل امروزه به یکی از پر سر و صداترین فروش ها در بین دستگاه های ورزشی تبدیل شده است که به دلیل جو ایجاد شده در جهان و کشور به خاطر ویروس کرونا بسیاری از افراد تمایل دارند که این دستگاه را در خانه خود داشته باشند و به روتین ورزشی و تناسب اندام خود رسیدگی کنند. پس اگر شما می خواهید بدون دردسر و با کیفیت عالی دستگاهی را برای خانه خود خریداری کنید بهتر است نکاتی که در بالا برای شما گفته شد را با دقت به یاد داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()