بسیاری از افراد وجود دارند که برای داشتن یک اندام متناسب اقدام به انجام فعالیت های ورزشی می کنند که برای انجام دادن این عمل به باشگاه ها می روند. برای این که بتوانید از وسایل ورزشی مخصوصا تردمیل های باشگاهی به راحتی استفاده کنید باید مربیان باشگاه شما را در این مسیر یاری کنند که بتوانید راحت تر و بدون داشتن مشکلی به ادامه فعالیت های ورزشی خود بپردازید. اگر می خواهید در این باره اطلاعاتی به دست آورید و متوجه شوید که مربی در استفاده از تردمیل باشگاهی چه نقشی می تواند داشته باشد، بهتر است در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

تاثیر مربی در استفاده از تردمیل باشگاهی چیست؟

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که هنگامی که در باشگاه در حال دویدن روی  تردمیل باشگاهی و انجام دادن فعالیت های ورزشی خود هستید بعد از مدتی متوجه می شوید که از تمرینات بدنسازی نتیجه ای که می خواهید را نگرفته اید و در واقع تمام تلاش های شما بی نتیجه مانده است.

به نظرتان علت وجود این مشکل چه می تواند باشد؟ درست است! علت آن نداشتن یک مربی با تجربه است. مربیان باشگاه باید در تمام تمرینات شما توجه و دقت داشته باشند که اگر در مواردی ورزشی را اشتباه انجام دادید، فوراً به شما گوشزد کنند و بتوانید روش صحیح آن ها را انجام دهید. عدم توجه مربیان باشگاه به افراد می تواند خطرات جبران ناپذیری زیادی را به بار بیاورد که حتی فکر کردن به آن ها می تواند ترسناک باشد! به عنوان مثال افرادی وجود دارند که برای کاهش وزن سریع خود یا چربی سوزی پهلو و شکم خود فعالیت های ورزشی مانند دویدن روی تردمیل را با سرعت و شیب بیشتری انجام می دهند که بتوانند در مدت زمان کمتری به وزن ایده آل خود برسند.

 اما آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که اگر موارد رعایت کردن فعالیت های ورزشی را با دقت انجام ندهید، می تواند چقدر به ستون فقرات و مهره های شما آسیب وارد کند؟ به خاطر همین موضوع برای استفاده از تردمیل باشگاهی نیز باید از مربیان واجد شرایط برای تمرینات ورزشی خود استفاده کنید.

4 مزیت داشتن مربی در استفاده از تردمیل باشگاهی

برای انجام دادن ورزش ها به واسطه دستگاه های ورزشی در باشگاه اگر افراد ندانند که چطور باید از آن ها استفاده کنند، می توان گفت که وقت زیادی را صرف درجا زدن در جای خود می کنند! به خاطر همین شما برای اینکه روش صحیح و درست استفاده کردن از وسایل را بدانید باید از مربیان باشگاهی خود کمک بگیرید و به راهنمایی های آن ها با دقت گوش دهید. استفاده کردن از تردمیل باشگاهی می تواند در درجه اول آسان به نظر برسد اما همین دستگاه نسبتاً ساده به نوعی است که اگر با روش های صحیح روی آن شروع به دویدن یا راه رفتن نکنید، می تواند به مرور زمان خطراتی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس سعی کنید قبل از استفاده از آن به نکاتی که در ادامه توسط مربیان باشگاه به شما گفته می شود دقت لازم را به خرج دهید .

در استفاده از تردمیل با کفش مناسب شروع به فعالیت کنید: ممکن است در باشگاه در حال انجام فعالیت های ورزشی خود هستید متوجه این موضوع شده باشید که مربیان باشگاه به برخی افراد می گویند که باید از کفش مناسب برای راه رفتن یا دویدن روی تردمیل باشگاهی استفاده کنند. دلیل اصلی این موضوع آسیب رسیدن به دستگاه نیست و می توان گفت که دلیل اصلی آن سالم ماندن بدن شما به حساب می آید  . اگر شما در هنگام دویدن روی این سری از دستگاه های ورزشی از کفش مناسب استفاده نکنید، به مرور زمان ستون فقرات شما دچار آسیب هایی می شود که شاید پس از چندین سال تازه متوجه این موضوع شوید! قطعا مربیان باشگاه قبل از استفاده از این وسیله به شما گوشزد می کند که سعی کنید از کفش مناسب ورزشی برای استفاده از این محصول استفاده کنید .

با توجه به نوع ورزش خود شیب دستگاه را افزایش  دهید: در بعضی از شرایط ممکن است متوجه این موضوع شده باشید که بسیاری از افراد در هنگام استفاده از تردمیل باشگاهی از شیب زیادی برای انجام دادن فعالیت ورزشی خود استفاده می کنند. از آنجایی که این محصول ورزشی در دسته تمرینات هوازی طبقه بندی می شود در نتیجه می توان گفت که ورزش هایی که انجام می دهید نیز می تواند کاهش وزن چشم گیری را برای شما به ارمغان بیاورد. اما جا دارد به این نکته اشاره کرد که هر کسی نمی تواند از شیب زیاد دستگاه برای دویدن یا راه رفتن روی آن استفاده کنند!

 تنها دلیل آن این است که اگر شما دچار زانو درد، برخی بیماری های قلبی و عروقی کمر درد و دیگر موارد هستید، نباید از شیب بسیار زیاد این محصول استفاده کنید. زیرا به مرور زمان می تواند آسیب هایی را به شما وارد کند در نتیجه قبل از استفاده از شیب زیاد این محصول از مربی خود در این باره پرس و جو کنید.

انجام دادن صحیح حرکات: مربیان باشگاه نه تنها که تناسب اندام شما را در نظر می گیرند، بلکه علاوه بر این موضوع به درست انجام دادن فعالیت های ورزشی شما نیز دقت می کنند. زیرا افراد مبتدی ممکن است وجود داشته باشند که به خوبی با فعالیت های ورزشی آشنایی ندارند و نیاز دارند مربیان در این مسیر به آن ها کمک کنند. حتی برای استفاده از تردمیل باشگاهی نیز مربیان به شما کمک می کنند که با توجه به نیاز بدنتان روش های موثر و راحتی را روی این دستگاه ها بکار گیرید.

بیشترین روند پیشرفت در مدت زمان اندک: بسیاری از افراد دلیل رفتن به باشگاه آن ها تناسب اندام و کاهش وزنشان است به خاطر همین موضوع آن ها به دنبال برنامه ای هستند که بتوانند در کم ترین زمان به روند ایده آل اندام خود برسند. اگر شما بخواهید به این مسیر دست پیدا کنید، باید حتما از برنامه هایی که مربیتان برای شما تعیین می کند به خوبی و با دقت کامل انجام دهید. اگر بتوانید این موضوع را رعایت کنید، به شما قول خواهیم داد که در کم ترین زمان به تناسب اندام تان خواهید رسید. فروش تردمیل توسط هایپرجیم صورت می گیرد. 

کلام آخر

اگر به باشگاه می روید، نمی توانید به تنهایی فعالیت های خود را انجام دهید و باید در این مرحله از مربیانی برای انجام دادن فعالیت خود بهره مند شوید. مربیان نقش بسیار مهمی در انجام دادن روتین ورزشی افراد به حساب می آیند و شما را در طول روند کاهش وزن یا رسیدن به اندام ایده آل شما کمک می کنند. در نتیجه نه نتها برای استفاده از تردمیل باشگاهی، بلکه تمام دستگاه های ورزشی نیاز دارید که به راهنمایی های آن ها گوش دهید .

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()