به دنبال خرید یک تردمیل نو یا دسته دوم برای تمرینات خود هستید؟ هایپرجیم شما را از پیش برای مباحثه و مذاکره با نمایندگان فروش تردمیل آماده می کند. با ما همراه باشید.

فروشندگان تردمیل

تنها راهی که برای تهیه تردمیل یا وسایل ورزشی برای عموم مردم وجود دارد نمایندگی های فروش تردمیل در سرتاسر کشور است. اما قبل از خرید باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قاعدتاً تمامی نمایندگی ها یا افراد فروشنده حاضر به محض مطلع شدن از آگاهی نداشتن شما برای خرید، ابتدا از این فرصت استفاده می کنند تا جنس های مدنظر خود را به شما بفروشند. جنس هایی که مدت زمان زیادی به اصطلاح در فروشگاه "خاک خوری" کرده اند.

یا شاید کالا هایی را به شما پیشنهاد می دهند که قیمت بسیار زیادی دارند. برای جلوگیری از چنین مسائلی حین خرید دستگاه باید قبل از خرید مطالعاتی درباره مشخصات فنی یا ظاهری داشته باشید.

مشخصات موردنیاز یک تردمیل مناسب

قبل از هر چیزی باید فضایی که برای جای دادن تردمیل خود انتخاب می کنید مناسب باشد. مکان موردنظر باید کاملاً مسطح و بدون شیب باشد. قراردادن تردمیل در سطحی شیب دار باعث ایجاد فشار هایی مخرب بر قطعات مکانیکی - برق دستگاه می شود.

مکان موردنظر شما برای قرارگیری تردمیل نباید در معرض تابش مستقیم خورشید باشد. زیرا باعث افزایش دمای دستگاه حین استفاده یا خشک شدگی تسمه به مرورزمان می شود. همچنین دستگاه باید در جایی قرارگیری که عمل خاک گرفتی بسیار کم باشد. مکان هایی که در معرض خاک و غبار زیادی قرار داشته باشند پس از مرور زمان قطعات دستگاه را خراب می کنند.

حال پس از درنظرگرفتن یک جای مناسب برای تردمیل، باید به مشخصات ظاهری دستگاه بیندیشید و در حد انتظارات خود یک دستگاه انتخاب کنید.

مشخصات ظاهری تردمیل شامل ابعاد، طول دستگاه، جنس قطعات، قیمت و تجهیزات جانبی است.

اگر جثه بزرگی دارید، حتماً در زمان فروش تردمیل به عرض تسمه توجه کتید. دستگاه باید فضای کافی برای تمرینات داشته باشد.

همچنین اگر بلندقامت هستید، حتماً تردمیلی با طول تسمه زیاد را انتخاب کنید. اگر دستگاه طول کافی برای گام های شما نداشته باشد امکان بروز حوادث برای شما دور از انتظار نیست و حین تمرین با سختی هایی مواجه خواهید شد.

جنس قطعاتی که در یک تردمیل به کاررفته بسیار مهم است. اگر وزن زیادی دارید حتماً دستگاهی را انتخاب کنید که بدنه آن دارای قطعات فلزی یا پلاستیک فشرده باشد. این قبیل دستگاه ها طول عمر بیشتری نسبت به سایر لوازم ورزشی برقی دارند. اگرچه ممکن است داشتن قطعات فلزی یا پلاستیک فشرده باعث افزایش جرم می شود.

قیمت دستگاه از دیگر فاکتور های تأثیرگذار در زمان فروش تردمیل است. نسبت به دستگاهی که شما انتخاب می کنید قیمت آن متغیر خواهد بود. متغیر بودن قیمت دستگاه بیشتر تحت تأثیر لوازم جانبی، مانیتور، شرکت سازنده، کشور تولیدکننده، با ضمانت یا بی ضمانت بودن دستگاه است.

لوازم جانبی تردمیل هم باتوجه به نوع دستگاه تفاوت دارند. برخی دستگاه ها دارای ماساژور، سیستم کاردیوگرافی (ضربان قلب) یا صفحه نمایش خاص یا سیستم نظافت اتوماتیک هستند. خرید لوازم جانبی دستگاه هم به صورت مجزا امکان پذیر است و هم با خرید یک تردمیل گران قیمت می توانید از چند موارد ذکر شده بهره مند شوید.

مشخصات فنی

از نکات بسیار مهم فروش تردمیل در نمایندگی ها مشخصات فنی دستگاه موردنظر شما است. دستگاهی که شما انتخاب می کنید باید از لحاظ قدرت موتور، قدرتمند بوده یا توان کافی داشته باشد. اگر وزن زیادی دارید موتوری باقدرت بیشتر انتخاب کنید تا به دستگاه حین تمرین فشار نیاید.

ورزشکارانی هستند که به دنبال به چالش کشیدن قدرت فیزیکی خود هستند. برای چنین افرادی شیب و سرعت دستگاه بسیار مهم است. تردمیل های خانگی معمولی سرعت پایین تری نسبت به نوع باشگاهی دارند؛ بنابراین برای استفاده از چنین آیتمی حتماً باید نوعی از تردمیل های باشگاهی را برای خود مدنظر بگیرید.

از دیگر موارد نکات فنی می توانیم به میزان تحمل تسمه اشاره کنیم. سعی کنید تردمیلی با تسمه های ضخیم و جنس تمام پلی استر انتخاب کنید تا هم انعطاف کافی داشته باشد و همچنین فشار بیشتری را تحمل کند. معمولاً مدت زمان استفاده از هر تسمه بین 3 تا 5 سال است. طول عمر تسمه هم در هنگام خرید در نظر داشته باشید.

جمع بندی

در زمان فروش تردمیل باشگاهی به مشخصات فنی و ظاهری دستگاه حتماً دقت کنید. سعی کنید سقف هزینه خود را تاحدامکان بالا در نظر گیرید و تردمیلی بهتر برای خود انتخاب کنید که کارایی و طول عمر زیادی داشته باشد.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()