در زمان های قدیم و نبودن امکانات دستگاه های ورزشی بیشتر افراد برای کاهش وزن خود اقدام به دویدن در محیط باز یا پارک ها می کردند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های ورزشی متعدد و بسیار کاربردی روانه بازار شده است که هر یک از آن ها فعالیت های متفاوتی را برای افراد به همراه دارد و با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر در تلاش برای کاهش وزن در مدت زمان اندک با راندمان بالا هستید، بهتر است  دوچرخه ثابت  اسپینینگ را نیز امتحان کنید.

 این دستگاه ورزشی که عملکرد فوق العاده در کاهش وزن و چربی افراد داشته است و توانسته توجه بسیار زیادی از افراد علاقه مند به کاهش وزن را جلب کند. اما آیا تا به حال این دستگاه ورزشی ذهن شما را درگیر کرده است که چه از خصوصیات و ویژگی هایی برخوردار است؟ چه اطلاعاتی در مورد این دوچرخه ثابت می دانید؟ اگر می خواهید اطلاعات زیادی را از این دستگاه به دست بیاورید یا خواهان داشتن این محصول باشید، بهتر است در ادامه با هایپر جیم همراه باشید.

کمی در مورد دوچرخه ثابت اسپینینگ بدانید

دوچرخه ثابت اسپینینگ یکی از موثرترین و پرکاربردترین دستگاه ها برای فعالیت هوازی به شمار می آید و همانطور که می دانید فعالیت های هوازی مختص کاهش وزن افراد است . در نتیجه از این محصول می توانید برای کم کردن وزن خود، کاهش کلسترول و چربی بدنتان استفاده کنید و پس از مدتی شاهد تناسب اندام و داشتن یک بدن خوش فرم خواهید بود. بسیاری از افراد فکر می کنند که این سری از دستگاه های ورزشی مانند دوچرخه ها عمل می کند و هیچ تفاوتی در کاربرد و طرح های آن ها وجود ندارد اما نکته ای که باید به شما گفت این است که این نظریه و تفکرات کاملاً اشتباه است و هر یک از این دستگاه های ورزشی با داشتن تکنولوژی های مختلف می تواند خدمات متفاوتی را برای افراد به همراه داشته باشد. این سری از دوچرخه های ثابت ورزشی انواع مختلفی دارند که می توان دوچرخه ثابت اسپینینگ را به عنوان یکی از چندین مدل های این محصول معرفی کرد.

از آنجایی که به وسیله این دستگاه عمل پدال زدن را انجام می دهید و بیشتر مناسب کاهش وزن افراد است سبب می شود که با سوخت و ساز بدن ضربان قلب نیز افزایش پیدا کند و همچنین با داشتن فعالیت بدنی بیشتر در آخر کاهش وزن شما را به همراه دارد و در تلاش سوختن کالری اضافی بدنتان می کند. به عبارت دیگر می توان گفت با افزایش فعالیت و جنب وجوش بدنتان راندمان کاهش وزن شما نیز افزایش می یابد.

نگاهی به تکنولوژی و ویژگی های دوچرخه ثابت اسپینینگ بیندازید

می توان گفت که این سری از دوچرخه های ورزشی یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین محصولات ورزشی به حساب می آید که افراد می توانند از آن بهره مند شود و به خاطر همین که این سری از دستگاه ها در دسته جدیدترین محصولات قرار می گیرد در نتیجه انتظارات داشتن تکنولوژی های برتر روی این محصول هم بیشتر است.

داشتن فریم و پایه ها مستحکم: در درجه اول در دستگاه های ورزشی دوچرخه فریم ها یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید زیرا به دلیل اینکه شما به عنوان تکیه گاه از آن استفاده می کنید باید به نحوی باشد که برای انجام دادن فعالیت های بیشتر از تعادل بالایی برخوردار باشید و بتوانید به راحتی و بدون داشتن مشکلی شروع به پدال زدن کنید.

علاوه بر این موضوع اگر به پایین دستگاه نگاه کنید، متوجه برخی پایه های مستحکمی می شوید . همانطور که می دانید به این سری از دستگاه های ورزشی دوچرخه ثابت می گویند و به همین دلیل باید از پایه هایی برخوردار باشند که به صورت ثابت روی زمین قرار گیرند و در هنگام پدال زدن و انجام فعالیت های ورزشی تعادل شما را بر هم نزند و هیچ حرکتی را مانند لغزش یا افتادن احساس نکنید. در هنگام بررسی محصولات مطمئن شوید که پایه های دستگاه دوچرخه ثابت اسپینینگ از عرض و پهنای وسیعی برخوردار باشد که وجود این مورد تعادل بیشتری را برای دوچرخه شما به همراه دارد.

نوع سیستم حرکتی این دستگاه: اگر بخواهیم نگاهی به نوع سیستم حرکتی این محصول بیندازیم، می توان در دو نوع مختلف آن ها را دسته بندی کرد که یکی از آن ها سیستم حرکت زنجیره ای و دیگری حرکت کمربندی به حساب می آید. اگر خواهان داشتن دستگاهی بدون صدا، راحتی در نگهداری، موتوری راحت و دیگر موارد هستید، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که از سیستم حرکت کمربندی و برخوردار باشد. زیرا این محصول نیاز به مراقبت کمی دارد و فعالیت بهتری نسبت به سیستم حرکتی زنجیری از خود به نمایش گذاشته است.

موتور دوچرخه ثابت اسپینینگ: موتورهای این محصولات با توجه به کاربردهایی که دارد در سه دسته اصلی دسته بندی می شود. سیستم موتور ترمز پارچه ای، ترمز چرمی و ترمزهای مغناطیسی سه دسته اصلی این سیستم ها به شمار می آید که روی این دستگاه طراحی کرده اند و معمولا می توان گفت از سیستم های پارچه ای بیشتر برای دوچرخه های ثابت خانگی و سیستم ترمزهای چرمی روی دوچرخه هایی که به صورت حرفه ای تر از آن ها استفاده می کنند طراحی و نصب می شود. اما سومین مورد یعنی سیستم ترمز مغناطیسی عملکرد فوق العاده ای را از خود را به نمایش گذاشته است و می توان گفت که این ترمزها کاملا بی صدا هستند و با توجه به نیرو و قدرتی که دارد از ترمزهای قوی برخوردارند و کاربرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشتند.

کلام آخر

دستگاه های ورزشی زیادی برای انجام دادن فعالیت ورزشی افراد وجود دارد که به دوچرخه ثابت اسپینینگ نیز یکی از چندین موارد این دستگاه ها به حساب می آید . اگر شما به فکر کاهش وزن خود هستید اما همچنان اقدامی برای کاهش وزن خود نکرده اید، بهتر است از این دوچرخه ها شروع کرده و به تناسب اندام و روتین ورزشی خود رسیدگی کنید.

این دستگاه های ورزشی در دسته جدیدترین ها طبقه بندی می شود و شاید برخی از افراد در مورد تکنولوژی و مدل های مختلف این محصول اطلاعاتی نداشته باشند. با توجه به مواردی که در بالا برای شما گفته شد اکنون اطلاعات اولیه ای را در این باره بدست آورده اید که اگر روزی خواهان خرید دوچرخه ثابت باشگاهی برای خانه خود یا حتی استفاده از آن در باشگاه هستید، بتوانید به راحتی و بدون داشتن هیچ مشکلی از آن استفاده کنید و شاهد کم شدن چربی، وزن و حتی کالری بدن خود باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()