امروزه اکثر ما برای رسیدن به تناسب اندام به دنبال استفاده از دستگاه های ورزشی مناسب هستیم. با پیشرفت علم تکنولوژی های به کاررفته در تجهیزات ورزشی هم روزبه روز در حال افزایش است. در واقع همین عامل سبب می شود که قیمت دستگاه های ورزشی از جمله اسکی فضایی بیشتر شود. در نتیجه اغلب ما به دنبال تجهیزات با قیمت مناسب و ارزان هستیم. اما آیا خرید اسکی فضایی ارزان خوب است؟

خرید اسکی های فضایی چه فوایدی را برای ما به همراه دارد؟

خوب است بدانید که اسکی های فضایی یکی از معروف ترین دستگاه های ورزشی هستند که گزینه بسیار مناسبی برای انجام تمرینات در منزل یا باشگاه ها محسوب می شوند. در واقع با 30 دقیقه ورزش روی این دستگاه ها هم می توانیم، سلامت قلب خود را بهبود ببخشیم و هم وزن خود را کاهش دهیم.  

علاوه بر این ناگفته نماند که اسکی های فضایی برای سوزاندن کالری و در گیر کردن عضلات بالاتنه و پایین تنه بسیار مفید هستند. از طرفی این دستگاه های ورزشی تأثیر بسیار خوبی بر عضلات شکم و افزایش استقامت مفاصل پاها دارند. در واقع این دستگاه ها به عنوان مفیدترین دستگاه های ورزشی می توانند، برای اهداف ورزشی مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

 فروشگاه هایپرجیم به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید دستگاه ها و تجهیزات ورزشی بستری مناسب برای تهیه اسکی های فضایی است. ما می توانیم با خیالی راحت و بدون هیچ نگرانی اسکی های فضایی را با قیمت مناسب از این فروشگاه تهیه کنیم.

اسکی فضایی ارزان بخریم یا نه؟

همان طور که در قسمت بالا بیان کردیم، اسکی های فضایی مزایای بسیار زیادی برای بدن و ماهیچه های ما دارند. به همین دلیل هم این روزها خرید این دستگاه ورزشی روزبه روز در حال افزایش است. اما گاهی اوقات ممکن است که قیمت های بسیار بالای برخی از آنها سبب می شود که ما به فکر خرید اسکی فضایی ارزان بیفتیم.

بهتر است قبل از اینکه بخواهیم، در مورد خرید اسکی های فضایی ارزان قیمت اقداماتی را انجام دهیم، برخی از نکات و عوامل مهم را بررسی کنیم و باتوجه به آنها خرید اسکی فضایی ارزان را انجام دهیم و از فواید آن بهره مند شویم.

1- تحمل وزن

یکی از نکاتی که به هنگام خرید اسکی فضایی ارزان باید به آن توجه کنیم، قدرت تحمل وزن دستگاه محسوب می شود. در واقع ما باید این نکته را در نظر بگیریم که آیا دستگاه مورد نظر قدرت تحمل وزن ما را دارد یا خیر. زیرا برخی از این دستگاه ها فاقد این ویژگی هستند و همین عامل نیز سبب می شود که بعد از خرید این نوع از اسکی های فضایی با مشکلاتی روبه رو شویم.

2- میزان صدا

بسیاری از اسکی های فضایی به گونه ای طراحی شده اند که به هنگام استفاده کم ترین میزان صدا را تولید می کنند. اما برخی از این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های دیگر بسیار پرسروصدا هستند. در نتیجه درصورتی که به صدای بسیار زیاد حساس هستیم یا در آپارتمانی زندگی می کنیم که ممکن است، صدای بالا همسایه های دیگر را اذیت کند، بهتر است قبل از خرید اسکی فضایی میزان صدا را در نظر بگیریم. در واقع میزان صدای تولید شده یکی از مهم ترین عواملی است که ارزش بررسی را دارد.

3- ابعاد و اندازه

برخی از اسکی های فضایی بسیار بزرگ هستند. به همین دلیل نیز معمولاً قبل از خرید باید به فضایی قرارگیری آنها توجه کنیم. به عنوان مثال اگر قصد خرید این دستگاه را برای باشگاه کوچک خود را داریم، بهتر است که به اندازه دستگاه و حتی ارتفاع آن توجه ویژه ای را داشته باشیم. در واقع ما باید  باتوجه به اندازه محیط و میزان بزرگ یا کوچک بودن آن اسکی فضایی را تهیه کنیم.

4- دوام دستگاه و دایره حرکت آن

مسلماً ما دوست نداریم به هنگام تمرین کردن روی اسکی های فضایی از روی آنها بیفتیم. قبل از اینکه بخواهیم اسکی فضایی ارزان را برای خود تهیه کنیم، باید محکم بودن بدنه و مقاوم بودن آن اطمینان حاصل کنیم. علاوه بر این یکی از نکاتی که به هنگام خرید این دستگاه باید مورد بررسی قرار دهیم، دایره حرکات است. زیرا دایره حرکت در برخی از این دستگاه ها، به خصوص آن هایی که قیمت های ارزان تری دارند، بسیار محدود است. با استفاده از این دستگاه ها آن دسته از افرادی که پاهای بلندتری دارند، به سختی می توانند گام های بلند بردارند.

5- شیب و مقاومت

تمامی اسکی های فضایی به ما این امکان را می دهند که تمرینات کششی را روی این دستگاه برای خود داشته باشیم. ناگفته نماند که اسکی فضایی ارزان هم از این قاعده مستثنی نیست. در واقع ما می توانیم، با فشار دادن دکمه ای مقاومت دستگاه را تغییر دهیم.

علاوه بر این در بسیاری از این دستگاه ها قابلیت تغییر و تنظیم شیب وجود دارد. اما متأسفانه این تنظیم در دستگاه های ارزان وجود ندارد. در نتیجه در صورتی که تنظیمات شیب برای ما اهمیت دارد، بهتر است که این موضوع را کمی بیشتر بررسی کنیم.

6- ویژگی های کنسول

معمولاً کنسول اسکی فضایی ارزان مجهز به نمایشگر ال سی دی است که به وسیله آن می توانیم، زمان، مسافت، سرعت و کالری های سوزانده شده خود را کنترل کنیم. علاوه بر این در برخی از این دستگاه ها امکان مشاهده ضربان قلب هم وجود دارد.

 ناگفته نماند که کنسول دستگاه های ارزان کمی ساده تر از اسکی های فضایی گران است. خوشبختانه این موضوع اهمیت زیادی ندارد. زیرا حداقل تعداد زیادی از برنامه های ورزشی وجود دارد که به راحتی می توانیم آن را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنیم.

کلام آخر

اسکی های فضایی یک از بهترین تجهیزات ورزشی محسوب می شوند که مزایای بسیار زیادی را برای ما به همراه دارند. قیمت های این دستگاه ها بسیار متفاوتی هستند. برای خرید اسکی فضایی ارزان بهتر است، قبل از هر چیزی برخی از موارد و نکات مهم را مورد بررسی قرار دهیم و باتوجه به هدف و نیاز خود نسبت به خرید اسکی فضایی باشگاهی اقدام کنیم. فروشگاه هایپرجیم یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه هایی است که اسکی های فضایی را با قیمت های مناسب و ارزان در اختیار ما قرار می دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()