خرید تردمیل کاری نیست که روزانه یا درواقع هر سال انجام دهید، پس عجیب نیست که هنگام خرید آن دچار سردرگمی شوید. به دنبال چه چیزی هستم؟ قدرتش باید چقدر باشد؟ چه مزیت هایی باید داشته باشد که بهتر از بقیه باشد؟

این ها سوالاتی هستند که هنگام خرید تردمیل به ذهن شما خطور می کنند. اما خرید تردمیل یک سرمایه گزاری بسیار بزرگی است، زیرا هنگامی که شما شرایط رفتن به باشگاه را ندارید، به شما امکانات زیادی برای تمرین کردن می دهد.

برای خرید تردمیل باید به نکات زیادی توجه کرد تا بتوان تردمیل مورد نظر خود را خرید. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید تردمیل مورد نظر خود را با توجه به شرایطتان بخرید.

دوازده ویژگی مهمی که تردمیل مورد نظر شما باید داشته باشد

برای خرید تردمیل باید به امکانات و ویژگی هایی که دارد توجه کنید و با توجه به شرایط مورد نظر خود آن را خریداری کنید. در این قسمت به 12 اصل مهم برای خرید تردمیل اشاره می کنیم.

انواع تردمیل

مدل های مختلفی از تردمیل وجود دارد که در این قسمت آن ها را معرفی میکنیم.

دستی

تردمیل دستی همانطور که از نامش مشخص است، هنگامی که شما شروع به دویدن می کنید به کار می افتد. این نوع تردمیل با انرژی که شما ایجاد می کنید به حرکت در میآید و هرچه شما سریع تر بدوید آن هم سریع تر حرکت می کند.

از مزیت های این تردمیل این است که ارزان تر است و نیازی نیست به چیزی متصل شود. همچنین باید توجه داشته باشید که این نوع تردمیل از توقف اضطراری و برنامه های تمرینی برخوردار نیست.

موتور دار

این نوع از تردمیل ها دقیقا همان تردمیل هایی هستند که وقتی ما به کلمه  تردمیل فکر می کنیم در ذهنمان پدیدار می شوند. یک دستگاهی که توسط یک موتور کار می کند و از طریق مانیتور کنترل می شود.

تا  شو

تردمیل های تا شو به دلیل کمبود فضا بسیار رایج هستند. هنگامی که می خواهید تمرین کنید دکمه  باز شدن تردمیل را به راحتی فشار می دهید و تردمیل باز می شود و زمانی که تمرینتان تمام شد دکمه را دوباره فشار می دهید و تردمیل دوباره به حالت اولیه خود بر میگردد.

تجاری

این نوع از تردمیل ها بسیار بزرگ و چشم گیر هستند و بیشتر در باشگاه ها استفاده می شوند. این مدل تردمیل ها گران تر از مدل های معمولی هستند چون که دارای مانیتورهای لمسی، وای فای و برنامه ریزی برای صدها مصرف کننده در ماه هستند.

قرار دادن تردمیل در جای مناسب

این نکته ممکن است به ظاهر ساده باشد، ولی در عین حال بسیار مهم است. شما باید توجه داشته باشید که هنگام خرید تردمیل باید فضای مناسبی برای قرار دادن آن داشته باشید چون جای قابل توجهی را اشغال می کند.

حداکثر وزن مصرف کننده

یکی از فاکتور هایی که باید در زمان خرید تردمیل به آن توجه کنید حداکثر وزن مصرف کننده است. علاوه بر آن، به ما کمک می کند ممنوعیت های دستگاه را بدانیم و مطلع شویم که دستگاه چقدر بزرگ است. دستگاهی با ویژگی مصرف کننده سنگین، استقامت بیشتری نسب به دستگاه های دیگر خواهد داشت.

قدرت موتور

قدرت موتور ارتباط مستقیمی با هرچه سریع تر کارکردن تردمیل خواهد داشت. پس اگر می خواهید تردمیلی بخرید که به شما اجازه دهد تا با سرعت بالاتری بدوید و حس خوبی هنگام دویدن داشته باشید، باید تردمیلی با قدرت موتور بالاتری را انتخاب کنید.

شیب

شیب دار کردن تردمیل این امکان را به شما می دهد که هنگام دویدن در سرعتی ثابت، خود را به چالش بکشید. همه تردمیل ها از این ویژگی برخوردار نیستند. اگر شما میخواهید که تردمیل شما چنین ویژگی داشته باشد باید به اندازه شیب آن هم توجه کنید.

فریم

 یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد فریم تردمیل است. هرچه تردمیل شما گران تر باشد، فریمی که در آن به کار رفته است محکم تر است. فریم ضعیف تر هنگام تمرین کردن باعث ایجاد سر و صدا و حس ناامنی می شود.

لرزشگیر

در انتخاب تردمیل لرزشگیر چیزی نیست که تا وقتی به شما گفته نشود، به آن فکر کنید. این لرزشگیرها فشار و لرزش وارده به تردمیل را کاهش می دهند.

برنامه ها و کنترل کننده ضربان قلب

در حال حاضر شما می توانید این تردمیل ها را با قیمت بالاتری بخرید. نشان دهنده ضربان قلب همانطور که مشخص است، ضربان قلب شما را نشان می دهد و برنامه ها این امکان را به شما می دهند که یک برنامه تمرینی مناسب و مخصوص خود را داشته باشید.

ویژگی های مهم ایمنی

در رابطه با ایمنی تردمیل ها، هر تردمیل باید یک دکمه ایمنی، جای دست و دکمه توقف اضطراری داشته باشد. این ویژگی ها باعث کاهش خطر افتادن از روی تردمیل می شود.

مشاهده نظر مشتریان

یکی از راه های مناسب برای کسب اطلاعات قبل از خرید تردمیل مشاهده نظر خریداران قبلی است. در این میان ممکن است نظرات منفی درباره کالا بیشتر باشد، اما شما باید به دقت مشاهده کنید و اگر نظرات منفی بیشتر بود، در خرید آن کالا تجدید نظر کنید.

نقشه ساختاری

یکی از راه های دیگر تشخیص کیفیت تردمیل دیدن نقشه ساختاری آن است که به شما کمک می کند تا از ساختار سازه مطلع شوید. همچنین این امکان را به شما می دهدتا بدانید که اگر برای دستگاه مشکلی به وجود آمد، شرایط سرویس دهی شرکت سازنده آن چگونه خواهد بود.

نگهداری

یکی از نکات بسیار مهم که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید نگهداری از تردمیل است و این که باید در یک بازه زمانی منظم روغن کاری و بازدید شود.

کلام آخر

هنگام  خرید تردمیل باشگاهی  نکات و امکانات زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد. این امکانات باعث گیچ شدن خریدار می شود، اما ما در این مقاله تمام سعیمان را کردیم تا این انتخاب را برای شما آسان کنیم.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()