بچه فروشگاه هایی برای فروش تردمیل ایده آل هستند؟ یک فروشگاه باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ برای کسب آگاهی بیشتر دررابطه با نمایندگی های فروش معتبر باید به مطالعه این مقاله بپردازید. با تردمیل آنلاین همراه باشید.

چه تردمیلی مناسب شماست؟

ابتدا باید اطلاعات خود را درباره تردمیل ها افرایش دهید. تردمیل ها دارای تفاوت هایی هستند که از یکدیگر متمایز می شوند. اگر می خواهید در منزل به تمرینات ورزشی بپردازید تردمیل شما باید مشخصات خاص خود را داشته باشد. اگر می خواهید برای باشگاه خود تردمیل تهیه کنید باید تردمیل هایی با استاندارد باشگاهی خریداری کنید.

پس قبل از هر چیزی باید دلیل ما از خرید تردمیل مشخص شود.

تردمیل باید چه مشخصات ظاهری و فنی داشته باشد؟

هنگام فروش تردمیل، حتماً باید در نظر داشته باشید که تردمیلی که برای خود در نظر می گیرید باید دارای چه ویژگی هایی باشد. این ویژگی ها به 2 دسته تقسیم می شوند. ویژگی های ظاهری و ویژگی های فنی.

ویژگی های ظاهری

خب ابتدا باید به فیزیک ظاهری دستگاه توجه کنیم که شامل نکات ذیل است.

ابعاد

هر تردمیل بسته به نوع کاربرد آن ابعاد خاص خود را دارد. برای مثال تردمیل های خانگی ابعاد کوچک تری نسبت به تردمیل های باشگاهی دارند. اما تردمیل های باشگاهی صرفاً برای استفاده در باشگاه نیستند و شما می توانید برای منزل خود هم تهیه کنید.

سرعت تردمیل

در هنگام فروش تردمیل، اگر به فکر خریداری یک دستگاه باشگاهی هستید پس یکی از مواردی که باید برای شما مهم باشد، سرعت دستگاه است. تردمیل های خانگی بیشینه سرعت کمتری نسبت به تردمیل های باشگاهی دارند، بنابراین حتماً باتوجه به انتظارات خود تردمیلی با سرعت مناسب انتخاب کنید.

تحمل وزن و فشار بالا

حتماً باید در نظر داشته باشید که هر دستگاه برای وزنی خاص طراحی شده است. هرچقدر وزن شما بیشتر باشد باید تردمیلی مناسب با وزن خود تهیه کنید؛ در غیر این صورت هنگام استفاده از دستگاه ممکن است به قسمت های برقی - مکانیکی فشار وارد شود و منجر به سوختن قطعه ای ختم گردد. پ

قابلیت های SDS (ضربه گیر) و ایمنی دستگاه

باید در نظر داشته باشید هنگام فروش تردمیل، یکی از مسائلی که زیاد موردتوجه خریداران قرار نمی گیرد قابلیت ضربه گیری و امنیت دستگاه است. بر خلاف تصور این خاصیت ها از بروز هرگونه آسیب های فیزیکی جلوگیری می کنند، اما کمتر کسی از این مورد اطلاع دارد.

پنل تنظیمات و صفحه نمایش

تردمیل هایی با صفحه نمایش LCD یا LED قیمت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه دارند. به این دلیل است که تردمیل هایی با صفحه های آنالوگ که فقط دارای چند دگمه برای اعمال تنظیمات هستند دارای ویژگی پخش صوت یا تصویر ندارند. حتی در برخی از صفحه نمایش های پیشرفته بسته با نوع دستگاه ضربان قلب، میزان کالری سوخته و غیره نمایش داده می شود.

اما تردمیل های ساده یا آنالوگ چنین آپشنی ندارند. همین مورد تأثیر بسیار زیادی بر قیمت کالا می گذارند.

مشخصات فنی

خوب حال باید پس از رعایت ویژگی های ظاهری به هنگام فروش تردمیل، به ویژگی های فنی دستگاه دقت کنیم. این ویژگی ها شامل قدرت موتور، ضمانت تردمیل، ضمانت تعویض قطعات، خدمات پس از فروش، شرکت سازنده یا کشور سازنده هستند. تردمیل های باشگاهی قدرت موتور بیشتری دارند، اگر می خواهید از دستگاه در منزل استفاده کنید پس نیاز به قدرت بالایی ندارید.

فروشگاه ها چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

نمایندگان فروش تردمیل، باید از انواع دستگاه های موردنیاز ورزشکاران حداقل یک عدد به عنوان نمونه در دسترس داشته باشند. زیرا مشتریان باید بدانند که چه دستگاهی برای مورداستفاده آنها مناسب تر است. همچنین فروشندگان باید اطلاعات کافی از تمام دستگاه ها داشته باشند تا تمامی سؤالات مشتریان یا پاسخ دهند.

یک فروشگاه خوب از دید مشتری، باید کالا هایی مختلف با محدوده قیمتی مناسب داشته باشد. از دیگر فاکتور های جذب مشتری منش خوب و برخورد عالی پرسنل فروش با مشتریان است. پاسخ دادن ازروی بی حوصلگی باعث خروج و کاهش تعداد مشتریان خواهد شد.

خریداران معمولاً از انتظارات خودآگاهی دارند، بنابراین به دنبال کالایی خواهند بود که انتظارات آن ها را برآورده کند. از مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه یا یک نمایندگی، تنوع کالایی و همچنین با قیمت مناسب می توان اشاره کرد. برای تعداد خاصی قیمت مهم نیست، اما اکثر مشتریان به دنبال دستگاهی کاربردی با قیمت بسیار مناسب هستند.

همچنین این دستگاه ها حتماً باید در فروشگاه ها توسط مشتری تست شوند تا میزان رضایت از دستگاه

نتیجه گیری

در هنگام فروش تردمیل خانگی ابتدا باید به ویژگی های فنی و طاهری در نظر گرفته شود. سپس محدوده قیمتی موردنظر برای انتخاب تردمیل تعریف و در آخر اقدام به خرید کنید. سعی کنید از فروشگاه ها با تنوع کالای بالا به صورت حضوری برای خرید تردمیل ها استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()