تردمیل دستگاهی است شما می توانید با آن تمام نیازهای تناسب اندام خود را تحقق بخشید. تنها نکته ای که باید در این مورد رعایت کنید انتخاب درست تردمیل برای شما خواهد بود. برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید باید ابتدا از نیازهای خود اطلاع کافی داشته باشید سپس به توصیه های فروشندگان دقت کنید. به طور کلی تردمیل دستگاهی است که از سال ها قبل وجود داشته و تا به امروز پیشرفت های زیادی کرده است. بنابرین، در خرید تردمیل تنوع زیادی وجود دارد که این موضوع باعث می شود افراد دچار سر در گمی شوند و این روند برایشان سخت باشد. وسائل تجهیزات پیشرفته ورزشی خانگی بهترین برای داشتن سلامتی و رسیدن به تناسب اندام برای افراد با توانایی های مختلف خواهند بود. اگر به فکر خرید اینترنتی هستید و با توجه به زمان و شرایطتان قادر نیستید برای خرید حضوری به مراکز فروش تردمیل بروید، نگران نباشید زیرا بعد از خواندن این مطلب خودتان براحتی می توانید از فروشگاه های آنلاین مانند تردمیل کو خریدتان را انجام دهید.

چطور تردمیل را انتخاب کنیم؟

با انتخاب تردمیل به عنوان وسیله ورزشی خانگی تان می توانید بدون نگرانی از وضعیت هوا، ماندن در گرما یا سرمای شدید ورزش منظم خود را داشته باشید. برای خرید یک تردمیل تنها نباید به اطلاعات فروشنده اکتفا نکنید، بلکه دانستن نکات مهمی که در ادامه این مطلب به شما میگوییم نیز، امری واجب بوده و می تواند به شما در خرید بهترین تردمیل کمک کند. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، قبل از هر چیز باید بدانید از تردمیل چه استفاده ای می خواهید داشته باشید.  تنوع در این وسیله ای ورزشی بسیار زیاد بوده بنابراین، در انتخاب دست شما باز است و تنها باید به آنچه که می خواهید دقت کنید.

اندازه

بسیاری از مردم هنگامی که به مراکز فروش تردمیل می روند از این موضوع آگاه نیستند که اندازه تردمیل مسئله ای مهم است. باید از قبل جایی را برای آن در خانه خود در نظر بگیرید و طبق ابعاد درست خریدتان را انجام دهید. برای خرید تردمیل در اندازه مناسب خانه یا آپارتمان شما مشکلی به وجود نمی آید، زیرا این دستگاه تنوع زیادی داشته و شما لازم است تنها به اندازه و کاربرد آن دقت کنید.

قیمت، بودجه

از عوامل مهمی که بر خرید شما تأثیر خواهد گذاشت، قیمت دستگاه و بودجه ای است که برای آن کنار می گذارید. جدیدترین ها در انواع و اقسام مدل ها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند. گاهی اوقات مردم به بازار می روند و ارزانترین مدل تردمیل خانگی را برای استفاده خود انتخاب می کنند. با این حال باید بدانید ارزانترین همیشه بهترین انتخاب برای شما نخواهد بود. امروزه میتوانید با هزینه متوسط رو به بالا خریدی مطمئن و مناسب برای خود داشته باشید.

سطح دویدن

سطح دویدن تردمیل که همان اندازه تسمه و عرشه است میتواند بر تمرینتان تأثیر بسزایی داشته باشد. به طور معمول 2 اندازه وجود دارد که یکی از آنها برای افراد با هدف پیاده روی مناسب بوده و عرض تسمه آن حدود 1.4 متر است. با این حال این عرض برای دوندگان مناسب نبوده و باید به دنبال عرض 1.5 یا بیشتر از آن باشند.

موتور یا سرعت

سیستم تشخیص سرعت تردمیل همان اسب بخار خواهد بود. اگر دونده هستید پس سرعت برایتان مهم است، از این رو باید به این موضوع دقت داشته باشید که نهایت سرعت دستگاهتان چقدر است. خرید تردمیل با موتور کم قدرت مانند CHP 2.0 هرگز نمی تواند نیاز شما را برای دویدن و ایجاد تجربه بهتر برطرف کند، شما باید از تردمیل با موتور CHP 3.0 یا از مدل قوی تر آن CHP4.25 استفاده کنید. بنابراین، نوع موتور و در نتیجه نهایت قدرت سرعت تسمه بر نتیجه تلاش شما تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

ظرفیت تحمل وزن

تردمیل از نظر تحمل وزن دستگاه بسیار مناسبی برای افراد با شاخص وزنی متفاوت خواهد بود، زیرا این دستگاه به طور متوسط ۱۴۰ کیلوگرم را تحمل می کند و حداکثر تحمل آنها نیز ۲۲۶ کیلوگرم است. بنابراین، افرادی که دارای اضافه وزن هستند نیز می توانند از این دستگاه استفاده کنند و به تناسب اندام دلخواه خود برسند. این وسیله به دلیل ظرفیت بالایی که داشته میتواند شما را به خواسته تان نزدیک کند. بهتر است هنگام خرید تردمیل خود به این موضوع نیز توجه ویژه ای داشته باشید. اگر از نوع خانگی آن تهیه می کنید نیز باید در نظر بگیرید کدام افراد خانواده، با چه شاخصه بدنی نیز می خواهند از آن استفاده کنند.

سخن آخر

فروشندگان اصولاً همه چیز را به مشتری خود نمی گویند به خصوص در مورد خرید یک وسیله گران قیمت مانند تردمیل، زیر شما به طور خوش بینانه تنها یکبار این وسیله را خریداری می کنید، مگر آنکه که این دستگاه را برای یک باشگاه بخواهید. از آنجایی که تردمیل یک سرمایه گذاری بزرگ محسوب می شود، بنابراین باید قبل از انتخاب آن به تمام شرایط دقت داشته باشید. با توجه به راهنماها و تنوع زیادی که دستگاه تردمیل دارد می تواند تصمیم گیری را برای افراد هنگام خرید یکی از آنها، تبدیل به روندی خسته کننده و سخت کند. با این حال بهتر است زمانی بگذارید و بهترین راهنما را پیدا کنید، در این صورت از  خرید تردمیل خانگی پشیمان نخواهید شد. در این مطلب سعی شده به نکات مهمی که برای خرید هر نوع تردمیل از مراکز فروش تردمیل به آن نیاز دارید اشاره شود. با اطلاع از این نکات براحتی می توانید تردمیل مناسب خود را خریداری کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()