احتمالاً برای شما سؤال شده باشد که اسکی فضایی چه مزایا یا معایبی دارد؟ آیا می تواند به چربی سوزی شما کمک کند؟ آیا می توانید بدن شما به چیزی که انتظار دارید برساند؟ در این مقاله ما به مزایای اسکی فضایی باشگاهی می پردازیم، پس با هایپر جیم همراه باشید.

اسکی فضایی (الیپتیکال)

اگر فکر می کنید که برای استفاده از این دستگاه در باشگاه بدنسازی خود، آن هم در ساعاتی که در اوج تمرین خود مشغول هستید و در صفی طولانی به انتظار می ایستید باید بگوییم که شما تنها نیستید. الیپتیکال یکی از محبوب ترین دستگاه های کاردیو است و همه ورزشکاران علاقه زیادی به آن دارند.

چرا باید که دستگاه با کمترین اثر میان ورزشکاران محبوب شود؟ در ادامه به چند مزیت اسکی فضایی می پردازیم که می تواند برای بدن شما معجزه آسا باشد.

استقامت و ظرفیت قلب شما را بیشتر می کند

ورزش ها هوازی که امروزه به تمرینات کاردیو هم معروف هستند، بخش مهمی از یک برنامه ورزشی بالانس (متعادل) شده هستند. زمانی که شما در حال انجام ورزش های هوازی هستید، قلب و ریه شما به شدت مشغول اکسیژن و خون رسانی به اندام های فعال شما هستند.

الیپتیکال دستگاهی است که برای ورزش های کاردیو شما بهترین گزینه است. می تواند قبل، ریه ها و عضلات شما را به خوبی تقویت و قوی کند. همچنین نتیجه تقویت این اعضا، استقامت شما را تا حد چشمگیری بالا برد.

این دستگاه به شما این امکان را می دهد که در یک زمان از تمرینات تناوبی با شدت بالا و هم تمرینات کاردیو در حالت ثابت (ایستاده) انجام دهید.

کالری بسیار زیادی می سوزاند

اگر به دنبال راهی برای افزایش میزان کالری سوزی خود هستید، حتماً به شما پیشنهاد می کنیم از این دستگاه استفاده کنید. بسته به وزن و نوع تمرین شما، الیپتیکال می تواند 270 تا 400 کالری در 30 دقیقه بسوزاند.

اگر میزان کالری که شما بعد از تمرینات خود سوزانده باشید کمتر از میزان کالری مصرفی (خوراکی) شما باشد، پس گذشت بازه زمانی شما کاهش وزن خواهید داشت.

فشار کمتری به مفاصل وارد می کند

پس از اولین حضور این دستگاه در عرصه تمرینات کاردیو در سال 1990، دوندگان و ورزشکاران آسیب دیده زیادی از این دستگاه استقبال کردند. زیرا این دستگاه به طوری طراحی شده بود که به مفاصل این افراد آسیب دیده فشار کمتری وارد می کرد و همچنین این افراد می توانستند دوباره استقامت بدن خود را به دست آورند.

زانوها، قوزک پاها، لگن و سایر مفاصل درگیر شده حین تمرینات ورزشی مانند دویدن می توانند به راحتی آسیب ببینند. شاید برای شما ملموس و محسوس نباشد، اما شک نکنید که در بلند مدت دچار مشکلات مفصلی خواهید شد. اما این دستگاه چنین مشکلی برای متقاضیان ایجاد نمی کند.

تمرینات تلفیقی بالاتنه و پایین تنه

این دستگاه بدن شما را جوری درگیر می کند که در آن واحد هم می توانید پایین تنه هم بالاتنه خود را تمرین دهید. نتیجه این کار افزایش میزان کالری سوزی و در نهایت کاهش وزن شما خواهد شد.

چربی سوزی بسیار عالی است

تمرینات کاردیو، خود به تنهایی به انرژی زیادی نیاز دارند. برای دریافت چنین انرژی باید بافت های چربی خرد شوند و به سلول اه کوچک تری تبدیل شوند؛ بنابراین با انجام ورزش های هوازی و استفاده از اسکی فضایی به شما کمک می کند این پروسه را تسهیل بخشید و میزان چربی سوزی خود را بیشتر کنید.

عضلات پا عضلات هدف هستند

طراحی این دستگاه به گونه ای است که تمرکز بیشتری بر عضلات پا دارد. باید بدانید که مهم ترین عامل ترشح بیشتر تستوسترون عضلات پا هستند. هر چه بیشتر بر این عضلات تمرکز کنید میزان ترشح این هورمون بیشتر خواهد شد. این هورمون همچنین تأثیر مستقیم بر میزان چربی سوزی هم می گذارد.

حفظ تعادل را بهبود می بخشد

ورزش های استقامتی نه تنها می توانند به تقویت استخوان ها کمک کنند، بلکه تعادل شما را بهبود می بخشند. اگر حین استفاده از اسکی فضای از دست های خود استفاده نکنید، عضلات مرکزی خود را هدف قرار می دهید که در انتها گس از گذشت زمان می توانند به تعادل بهتر شما حین راه رفتن یا دویدن کمک کنند.

ادامه تمرینات ورزشی حتی پس از آسیب دیدگی

این دستگاه بسیار کارآمد است، می تواند برای تمامی افرادی که آسیب دیدگی های مفصلی دارند بهترین گزینه باشد. این دستگاه در واقع برای این دلیل طراحی شده که میزان آسیب دیدگی های حین دویدن یا راه رفتن عادی در طبیعت را تقریباً به صفر برساند. خرید اسکی فضایی خانگی را از سایت انجام دهید.

همچنین اسکی فضایی می تواند به دامنه حرکتی محدود شده شما پس از آسیب دیدگی کمک بسزای کند. فقط کافی است که صبور باشید و دست از تمرینات خود برندارید.

کلام آخر

تمامی ورزش هایی که می توانید با دستگاه اسکی فضایی انجام دهید، در انتهای به کاهش میزان چربی، فیت شدن فیزیک بدن و کاهش وزن شما منجر شود. فقط کافی است که تمرکز خود را بر تمرینات روزانه خود بیشتر کنید و به آن ها شدت بیشتری با کمک این دستگاه اضافه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()