آیا می دانید برای خرید تردمیل باید به چند موضوعات مهم و اصولی برای داشتن این محصول دقت و توجه داشته باشید؟ این سری از دستگاه های ورزشی همانند دیگر محصولاتی که می خواهید برای خانه خود خریداری کنید از چند ویژگی و نکاتی برخوردار است که نباید از آن ها غافل شوید و تا آنجایی که می توانید نسبت به این موضوع آگاهی کسب کنید. این دستگاه ورزشی امروزه با داشتن تکنولوژی های برتر توانسته در بسیاری از خانه ها قرار گیرد و روتین ورزشی مناسبی را برای افراد فراهم کند. اگر می خواهید در مورد این محصول اطلاعاتی  بدست بیاورید که در هنگام  خرید تردمیل به مشکل نخورید، بهتر است با هایپر جیم همراه باشید.

برای خرید تردمیل باید چه کاری انجام دهید؟

دستگاه ورزشی تردمیل به یکی از اصلی ترین نیازهای بشر تبدیل شده است که افراد می توانند با استفاده از آن ورزش روزانه خود را در خانه در هر زمان که بخواهند انجام دهند. همین موضوع که این دستگاه هر زمان که بخواهید در دسترس است توانسته فروش خوبی به نام خود ثبت کند و بسیاری از افراد خواهان داشتن آن در خانه های خود هستند. خرید تردمیل در ابتدا می تواند کمی گنگ یا دشوار به نظر برسد اما اگر بتوانید از چند نکات اولیه و کوچک آگاهی داشته باشید، دیگر تفکراتی در مورد سخت بودن خرید این محصول را نخواهید داشت و با خیال راحت به فروشگاه های محصولات ورزشی می روید و این دستگاه را با توجه به نیاز خود خریداری می کنید.

۵ عامل اصلی که باید در هنگام خرید تردمیل به آن توجه داشته باشید

همانطور که در بالا برایتان گفته شد باید در هنگام خرید تردمیل به نکات اساسی توجه داشته باشید و حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که بسیاری از افراد می گویند از خرید دستگاه ورزشی خود راضی نیستند و امکاناتی که می خواهند در دستگاه خود مشاهده نخواهند کرد و تنها دلیل این موضوع آگاهی نداشتن کامل آن ها از دستگاهی است که خریداری کرده اند. در نتیجه اگر می خواهید شما هم با این مشکل مواجه نشوید، بهتر است در ادامه که به این موضوع می پردازیم توجه و دقت کافی داشته باشید.

جنس بدنه محصول: این محصول به دلیل اینکه افراد عمل دویدن و راه رفتن را روی آن انجام می دهند باید از استحکامی و درصد مقاومت بالایی برخوردار باشد. بخاطر همین موضوع طراحان این محصولات دستگاه های خود را از جنس آلومینیوم محکم می سازند که اگر افرادی با وزن های بالاتری روی این محصول در حال دویدن باشند، به سادگی دچار خرابی یا آسیب هایی نشود.

صفحه نمایشگر دیجیتالی: در سری جدید تردمیل های ورزشی صفحه نمایشگری را طراحی کرده اند که شما می توانید خیلی از موارد را مشاهده کرده و از آن ها آگاهی پیدا کنید. صفحه نمایشگر دیجیتالی این محصول در دو نوع ال سی دی و ال ای دی روانه بازار شده است که در مدل های پیشرفته آن به شما این امکان را می دهد که از موضوعاتی مانند ضربان قلب، میزان سوخت ساز بدن، درصد فعالیت، سرعت، میزان شیب و دیگر موارد را به راحتی مشاهده کنید و متوجه این موضوع شوید که در چه مدت زمانی چه میزان کالری را توانسته اید بسوزانید.

علاوه بر این موارد در بعضی از تردمیل های پیشرفته شما می توانید دستگاه ورزشی خود را به تلویزیون یا حتی موبایل خود متصل کرده که در هنگام دویدن بتوانید از تماشای برنامه های مورد نظر خود لذت ببرید.

موتور دستگاه: یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید تردمیل از فروشنده های این دستگاه راهنمایی بخواهید موتور این دستگاه ها به شمار می آید. این محصولات که معمولا از موتورهای پیشرفته و قدرتمندی برخوردار هستند و از آنجایی که در برخی شرایط سرعت دستگاه افزایش می یابد باید از نیرو و قدرت زیادی برخوردار باشد. به همین دلیل توجه به این موضوع یکی از اصلی ترین نکات برای خرید این دستگاه به حساب می آید.

شیب دستگاه: شیب دستگاه یکی دیگر از نکاتی است که باید در هنگام خرید تردمیل به آن توجه داشته باشید. علاوه بر دویدن و راه رفتن روی این تردمیل های ورزشی شما می توانید با تغییر دادن شیب دستگاه میزان سختی و ورزش کردن خود را افزایش داده و وجود این ویژگی در دستگاه های ورزشی تردمیل سبب شده است که افراد بتوانند علاوه بر راه رفتن شیب دستگاه را زیاد کرده و به نوعی به ورزش کردن خود ادامه دهند که انگار در حال بالا رفتن از کوه هستند. برای افرادی که می خواهند کالری بدن خود را کاهش دهند و سپس به دنبال آن می خواهند کاهش وزن چشم گیری را در خود شاهد باشند این گزینه کاملا مناسب آن ها است و می توانید به راحتی با زدن یک دکمه شیب دستگاه را افزایش دهید.

سایز این دستگاه ها: با پیشرفت علم افراد توانسته اند دستگاه هایی را طراحی کنند که اگر افرادی بخواهند از آن ها در خانه خود استفاده کنند، کمترین فضا را در خانه شان اشغال کند. بخاطر همین موضوع شما می توانید در هنگام خرید این محصول از فروشنده بخواهید دستگاهی را به شما معرفی کند که مخصوص انجام دادن فعالیت ورزشی در خانه ها باشد که با توجه به این موضوع می توانید دستگاهی را انتخاب کنید که فضای کمی را نسبت به تردمیل های باشگاهی به خود اختصاص دهد. فروش تردمیل باشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد.

کلام آخر

بسیاری از افراد برای رسیدگی به اندام خود ساعت ها را در باشگاه ها صرف می کنند و در آخر بخاطر زمانی که در رفت  و آمد هستند ناراضی اند. برای همین شما می توانید با یک حرکت به جای اینکه به باشگاه بروید باشگاه را به خانه خود بیاورید! اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید به تناسب اندام خود رسیدگی کرده و بعد از مدتی از اندام ورزشی خود لذت ببرید، بهتر است روتینی را برای خود در نظر بگیرید که کمترین زمان را از شما بگیرد و علاوه بر این موضوع نتیجه عالی را برای شما به همراه داشته باشد. تردمیل های ورزشی همان محصولی است که باید برای خانه خود خریداری کرده و به راحتی قابل نصب در خانه ها هستند و با استفاده از آن قادر هستید روتین ورزشی خود را دنبال کنید .

اکنون با دانستن مواردی که در بالا برای شما گفته شد خرید تردمیل دیگر موضوعی سخت و دشوار نخواهد بود و تنها سعی کنید موارد بالا را در هنگام خرید این دستگاه از فروشنده ها بخواهید که بتوانند شما را بهتر در این باره راهنمایی کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()