هر زغالی را نمی توان جهت مصارف پخت کباب استفاده نمود و به همین دلیل خرید زغال کبابی نیاز به توجه و دقت دارد. امروزه راه اندازی آتش با چوب خشک در مجتمع های مسکونی امکان پذیر نمی باشد و افرادی که تمایل به تهیۀ انواع کباب دارند، مجبور به تهیۀ زغال کبابی دارند. در واقع زغال کبابی را جایگزین چوب خشک درختان می نمایند و راحت تر می توانند آنها را روشن نموده و از حرارت ناشی از روشن کردن زغال کبابی در محیط پاسیو، حیاط و یا فضای باز پارک و ... جهت تهیۀ کباب استفاده نمایند. به طور کلی شاهد فروش زغال کبابی به صورت بسته بندی در سطح بازار می باشیم.

در این صورت افراد با آسودگی خاطر می توانند متناسب با حجم مصرفی، اقدام به خرید زغال کبابی مرغوب نمایند. مجموعۀ سالار سوز جنوب از جمله مراکز بزرگ فروش زغال کبابی در مدل های مختلف فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته در تأمین نیاز زغال بازار سهمی داشته باشد.

خرید ذغال کبابی بدون دود و خاکستر

با توجه به اینکه پخت کباب مدت زمان زیادی طول می کشد، نوع زغال تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری و دوام حرارت بالا تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب متناسب با مصرفی که دارید، انواع زغال کبابی فشرده و مرغوب را تهیه نمائید. در ادامۀ مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با ویژگی های مهم ذغال کبابی آشنا شوید. عوامل متعددی بر روی کیفیت تولید ذغال لیمو تأثیرگذار می باشد که می توان به فرایند تولید، جنس چوب و نوع مواد اولیه اشاره نمود. هنگام خرید زغال کبابی، بهتر است به انسجام و یک تکه بودن زغال کبابی توجه داشته باشید چون نشانۀ ذغال کبابی مرغوب می باشد. فرآیند تولید زغال کبابی به صورت صنعتی و یا سنتی صورت می گیرد که تأثیر مستقیم بر روی قیمت زغال دارد. جهت خرید زغال لیمو می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 428
نمایش همه
علاقه مندی ها ()