زغال چینی وارداتی از پرفروش ترین انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود. صنعت تولید زغال فشرده در کشور چین قدمت چندین ساله دارد و توانسته اند محصولات با کیفیتی تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. همانطور که می دانید امکان استفاده از چوب خشک برای ایجاد آتش در سطح شهر میسر نیست. به همین دلیل تولید زغال رونق یافته است و کارگاه های تولید ذغال در سطح جهان گسترش یافته است و در حال حاضر شاهد فروش زغال چینی وارداتی توسط فروشگاه های عرضۀ زغال وارداتی و داخلی می باشیم. مجموعۀ سالار سوز جنوب از جمله مراکز فروش در حوزۀ ذغال های چینی وارداتی و ایرانی در حال فعالیت می باشد و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان به صورت بسته بندی با وزن متفاوت در سراسر کشور عرضه نمایند.

مشخصه های مهم ذغال چینی وارداتی

مهمترین ویژگی زغال چینی وارداتی، این است که از ترکیب عناصر مهمی همچون خاک اره، خاک زغال و پوست گردو تشکیل شده اند. به دلیل داشتن انسجام بالا، مقاومت زیادی در برابر خاکستر شدن دارد. علاوه بر آنکه حرارت زیادی را تولید می کند و به صورت یکدست تولید می شود. به دلیل مشخصات فیزیکی که این نوع زغال دارد، افراد زیادی علاقه مند به خرید زغال چینی وارداتی هستند چون به راحتی شعله ور می شود و متناسب با هر فضایی می توان از گرما و حرارت آن جهت پختن غذا استفاده نمایند.

از مزایای قابل توجه ذغال چینی وارداتی می توان به ابعاد یکسان، منسجم بودن، قیمت مناسب، فاقد بو بودن و عدم تولید گاز سمی و دود اشاره نمود. بنابراین در مسافرت ها و دورهمی ها می توانید از مزایای زغال چینی وارداتی برای ایجاد آتش مورد نیاز برای پخت کباب بهره مند گردید. جهت سفارش خرید زغال مرکبات و زغال چینی وارداتی به صورت بسته بندی با وزن متفاوت می توانید با واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()