زغال مرکبات با استفاده از تنۀ درختان مرکب تولید می شود. استقبال از فروش زغال مرکبات به دلیل بوی مطبوع و کیفیت بالای این نوع زغال می باشد. عمدتاً از مزایای زغال مرکبات سکه ای جهت استعمال دخانیات استفاده می شود. با استفاده از دو روش اصلی اقدام به تولید زغال مرکبات می نمایند که این نکتۀ مهم و اساسی است که بر روی کیفیت نهایی زغال تأثیرگذار خواهد بود. معمولاً زغال مرکبات به صورت فشرده تولید می شود و به دلیل داشتن انسجام بالا، حرارت زیاد و یکنواختی را ایجاد می کند. امروزه افرادی که قصد خرید زغال مرکبات دارند، می توانند از دسته بندی زغال لیمو قلمی، زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو مجلسی، زغال لیمو حبه ای، زغال لیمو کبابی و ... زغال مورد نیاز خود را به صورت کیلویی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه تهیه نمایند.

سالار سوز جنوب یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش انواع زغال ایرانی و خارجی فعالیت دارد و توانسته اند بر مبنای نیاز بازار، بهترین محصولات را به فروش برسانند.

خرید ذغال مرکبات سکه ای

امروزه مصارف زغال مرکبات در سطح بازار گسترش یافته است چون امکان استفاده از چوب درختان خشک در سطح شهر برای افراد مهیا نمی باشد. بنابراین خرید ذغال مرکبات در مدل های مختلف می تواند نیاز افراد را جهت راه اندازی آتش در سطح شهر مهیا سازد. از مزایای عمدۀ زغال مرکبات می توان به حالت استحکام بالای آن، تولید حرارت بالا، ایجاد گرمای یکنواخت، قیمت مناسب، ابعاد سکه ای و ... اشاره نمود. توسط مجموعۀ سالار سوز جنوب عموم افراد به سهولت می توانند سفارش خرید زغال لیمو و زغال مرکبات به صورت کیلویی را داشته باشند. قیمت زغال مرکبات بر اساس کیفیت، وزن و مدل آن تعیین می گردد که می توانید از طریق سالار سوز جنوب استعلام نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()